آیت‌الله سعیدی: بی‌توجهی به تبیین موجب تحریف می‌شود

امام جمعه قم در دیدار با سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، با بیان اینکه هر وقت تبیین و تبیّن انجام نشود جا برای تحریف باز می‌شود، گفت: پیامبر (ص) نیز با وجود اینکه علم غیب داشتند اما در امور مدیریتی و امنیتی تبیّن و تحقیق می‌کردند تا استفاده از این روش عقلایی را به ما بیاموزند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاورعالی مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت دیدار کرد.

آیت الله سعیدی در این دیدار با بیان اینکه هر وقت تبیین و تبیّن انجام نشود جا برای تحریف باز می‌شود، افزود: پیامبر (ص) نیز با وجود این که علم غیب داشتند اما در امور مدیریتی و امنیتی تبیّن و تحقیق می‌کردند تا استفاده از این روش عقلایی را به ما بیاموزند.

وی با بیان اینکه انتصاب‌ها و گزینش‌ها باید بر اساس سابقه، تخصص و تعهد افراد باشد، افزود: به جز انبیا و ائمه (ع) که انتخابشان به سن و سابقه نیست، نسبت به انتصاب مدیران باید ضوابط و قوانین عقلایی را به کار ببریم تا جامعه دچار مشکل نشود.

 

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: توجه به خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام برای انسان در همه امور راه گشا است و از آنجایی که حضرت معصومه (س) اجر و قرب ویژه ای در میان اهل بیت علیهم السلام دارند باید از این ظرفیت برای دعا و طلب خیر نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/78023

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه