بانوان سپاهان با آمادگی کامل راهی جام باشگاه‌های هندبال آسیا شدند

تیم هندبال بانوان سپاهان برای شرکت در مسابقات جام‌ باشگاه‌های آسیا عازم شهر آلماتی قزاقستان شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اصفهان، تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، چهارشنبه در طی مراسمی پیش از اعزام به جام باشگاه‌های آسیا در گلستان شهدای اصفهان که با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان و حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان همراه بود، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

اعظم قینانی، نایب‌رئیس هیات هندبال استان اصفهان و مربی سپاهان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: تیم شرایط بسیار خوبی دارد، ۴۰ روز است که تمرین می‌کنیم، تمرینات هم از نظر کیفی هم از نظر این که بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشدند به خوبی پیگیری شد و امیدوارم بازی‌های خوبی را در مسابقات قزاقستان به نمایش بگذاریم.

وی ضمن تکذیب حضور قرضی بازیکنان ملی‌پوش در سپاهان، در رابطه با عدم جذب بازیکن خارجی نیز گفت: ما در ابتدا قصد جذب دو بازیکن خارجی را داشتیم اما طبق قوانین فدراسیون جهانی هندبال بازیکنانی که در یک تورنمنت به صورت قرضی برای تیم دیگری به میدان می‌روند، اجازه حضور در تیم‌های خود در سایر رقابت‌ها را نخواهند داشت، به همین دلیل ما هم از جذب بازیکن خارجی منصرف شدیم.

قینانی تصریح کرد: هانیه کریمی، الناز قاسمی، آرزو کیانی‌آرا، آرزو محمدی و مریم یوسفی بازیکنانی هستند که به سپاهان پیوستند و برخلاف شایعات منتشر شده در لیگ داخلی هم با ما خواهند بود.

مربی سپاهان نماینده کره‌جنوبی را قوی‌ترین تیم حاضر در مسابقات دانست و افزود: کر‌ه‌ای ها در رده ملی هم در سطح بسیار بالایی قراردارند؛ نماینده‌ قزاقستان هم سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارد و تیم بسیار خوبی است.

وی در پایان گفت: با توجه به نخستین حضور تیم بانوان سپاهان در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا است، تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بهترین نتایج را کسب کنیم و امیدواریم که بتوانیم در بین ۴ تیم برتر مسابقات قرار بگیریم.

نمایش‌های سپاهان رقبا را حیرت‌زاده خواهد کرد

الناز قاسمی، ملی‌پوش هندبال کشورمان که پس از یک فصل دوری، دوباره پیراهن طلایی را بر تن خواهد کرد در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد درباره بازگشت به سپاهان اظهار داشت: سال گذشته از یک تیم ترکیه‌ای پیشنهاد داشتم و به همین دلیل از سپاهان جدا شدم، امسال علی‌رغم این که از ۳،۴ تیم داخلی پیشنهاد دریافت کردم، دوست داشتم مدتی استراحت کنم و از میادین به دور باشم اما با توجه به پیشنهاد سرمربی تیم مونتسرات پوچه‌دیاز و این موضوع که سابقه همکاری با ایشان در تیم‌ملی را داشتم، با سپاهان به توافق رسیدم.

وی در رابطه با آمادگی سپاهانی‌ها گفت: حدود یک هفته است که به تیم اضافه شدم، بازیکنان تیم از نظر بدنی آمادگی بسیار خوبی داشتند و مشخص بود که سرمربی و بدنساز تیم توجه ویژه‌ای به آمادگی بدنی بازیکنان داشتند.

قاسمی افزود: از نظر فنی و تاکتیکی حضور مونسترات پوچه‌دیاز باعث شده است که بازیکنان ما مفاهیم جدیدی را یاد بگیرند و به خوبی در تمرینات به کار می‌برند؛ مطمئن باشید سپاهان در لیگ با بازی‌هایی که به نمایش خواهد گذاشت، رقبای خود را حیرت‌زده خواهد کرد.

بازیکن سپاهان سطح رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را بسیار بالا پیش‌بینی کرد و گفت: حساب کره‌جنوبی را باید از سطح آسیا جدا دانست و این کشور در سطح جهانی رقابت می‌کند؛ نمایندگان کویت و قزاقستان از بازیکنان خارجی بهره خواهند برد، قزاقستان از بازیکنان روسی استفاده می‌کند که بسیار با کیفیت هستند.

وی در پایان گفت: باید بازی‌های حساب‌شده و منطقی را به نمایش بگذاریم؛ هندبال یکی از رشته‌هایی است که واقعا غیرقابل پیش‌بینی است، هر اتفاقی ممکن است در زمین بازی رخ دهد، قول دادن برای نتیجه‌گیری در ورزش کار اشتباهی است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

با ابرقدرت های هندبال رقابت خواهیم داشت

آرزو کیانی‌آرا دیگر بازیکن تیم‌ملی هندبال ایران در رابطه با انتخاب سپاهان به خبرنگار کارآفرینان اقتصاد گفت: باشگاه سپاهان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین باشگاه های ایران است، خوشحالم که برای نخستین بار در سپاهان حضور دارم و تیم هندبال این باشگاه را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کردم.

وی افزود: یک ماه است که در حال تمرینات آمادگی جسمانی و بدنسازی هستیم؛ آمادگی بدنی بچه‌ها در سطح خوبی قرار دارد، از نظر فنی و کار تیمی نیز شرایط خوبی داریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مسابقات پیش‌رو بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم.

کیانی‌آرا در خصوص رقبای آسیایی سپاهان گفت: حریفان ما از ابرقدرت‌های این رشته هستند، کره جزو کشورهایی است که مقام‌های زیادی به دست آورده است و قزاقستان هم همیشه درخشان ظاهر شده است، آن‌ها همچنین چند بازیکن خارجی از برزیل و کشور‌های دیگر جذب کردند.

ملی‌پوش سپاهان در پایان درباره عملکرد فدراسیون هندبال نیز گفت: یکی از امتیاز آورترین فدراسیون‌ها، هندبال بوده است، در یک سال اخیر در همه رده‌ها افتخارات قابل توجهی کسب شد و در مجموع شاهد عملکرد درخشانی در همه بخش‌ها بودیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه