سرمربی گیتی‌پسند: بازی را به داوری باختیم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: بازی را به داوری باختیم و اگر فیلم بازی را ببینید، داور ۳ اشتباه تأثیرگذار داشت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اصفهان، سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از شکست تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوب و سطح بالایی بود، به تیم پیکان تبریک می‌گویم؛ ما بازی را به داوری باختیم، اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که داور ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت.

وی افزود: داور اجازه داد که بازیکنان حریف هر کاری دوست داشتند انجام دهند، یک هفته بود که تیم پیکان را آنالیز کرده بودیم، از بچه‌های تیم راضی هستم چون با شرایط بازی به پیکان نباختیم.

عقیلی تصریح کرد: بازی سختی مقابل قهرمان آسیا داشتیم، امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همین روند را حفظ کنیم، اگر کمک‌داور ویدئویی وجود داشت قطعا ۲ بر صفر از پیکان پیش می‌افتادیم و در ادامه هم عملکرد بهتری ارائه می‌دادیم؛ به نظر می‌رسد حواشی که در مورد کف‌پوش‌های سالن‌ها وجود داشت، روی داوری این بازی تاثیرگذار بود.

سرمربی گیتی‌پسند در پایان گفت: به قرعه بدی در ابتدای لیگ برخورد کردیم و با ۴ تیم برتر لیگ که از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارند، بازی می‌کنیم اما نگران نیستیم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

تا وقتی باشگاه‌ها اقدامی برای ویدیو‌چک نکنند، اتفاقی نمی‌افتد

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان درباره دشت نخستین ۳ امتیاز فصل اظهار داشت: شروع مسابقات برای همه سخت است، طبیعی است تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر راه یافتند انگیزه زیادی دارند و این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

وی افزود: به بازیکنان خود خسته نباشید می‌گویم چون بازی سختی بود و عقب‌نشینی نکردند، در لحظات حساس تصمیمات خوبی گرفتیم و توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم.

اکبری در رابطه با داوری گفت: تا وقتی باشگاه‌ها اقدامی برای خرید ویدیو‌چک نکنند، اتفاقی نمی‌افتد، فدراسیون والیبال برای کف‌پوش الزام گذاشت که نیاز واقعی همه تیم‌ها است، اما به حز یکی دو تیم هیج کدام از تیم‌ها این کار را نکردند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا به اندازه ایران به داوری اعتراض نمی‌شود، زمانی کار سرداور و کمک‌داور دوم سخت‌تر می‌شود که داور‌های بومی به درستی تصمیم نگیرند، اگر داور‌های بومی به نفع تیم شهر خودشان پرچم بزنند، بازی به جنجال کشیده می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه