کمک ۱/۵ میلیاردی خیران به شور عاطفه‌ها در منطقه یک بیرجند

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند گفت: از آغاز شور عاطفه های امسال تاکنون در این منطقه یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال جمع آوری شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، محمد مهران‌پور، رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شور عاطفه ها امسال مشابه سال های گذشته از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای شروع شور عاطفه‌ها تا کنون یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند تصریح کرد: از این مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی بوده و ۸۵۹ میلیون ریال هم به صورت غیر نقدی بوده است.

مهران‌پور یادآور شد: تاکنون ۷۰۰ بسته فرهنگی شامل کیف و لوازم التحریر تهیه شده است که در بین دانش آموزان به خصوص کلاس اولی‌های منطقه یک بیرجند توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۶۰ میلیون تومان به صورت هم افزایی با مراکز نیکوکاری در حال انجام است و تاکنون ۴۰۰ بسته تهیه شده که بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بیرجند گفت: در شور عاطفه ها ۱۶ پایگاه توسط امداد و ۲۱ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و ۴۵ پایگاه در مدارس برپا شده است که پیش بینی می کنیم برای هر دانش آموز حداقل یک بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان توزیع شود.

مهران‌پور ادامه داد: ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموزان تحت حمایت منطقه یک بیرجند هستند و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان هم به حساب سرپرستان خانواده از مهر ماه واریز خواهد شد.

وی مشاوره های تحصیلی ویژه دانش آموزان را از دیگر خدمات ارایه شده به آن ها در این بخش بیان کرد و افزود: تعداد ۱۸۰ دانشجو و طلبه تحت پوشش امداد در منطقه یک شهرستان بیرجند می باشند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، خیران و علاقه مندان به مشارکت در این کار خیر و خدا پسندانه می توانند از طریق شماره گیری #۰۵۶۲۱*۱*۸۸۷۷* یا واریز به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۱۲۹۶ کمیته امداد منطقه یک بیرجند را همراهی کنند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه