فردا آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری+ لینک اطلاعیه اصلاحات ثبت نام

داوطلبان شرکت در نوبت اول آزمون سراسری 1402 تا فردا چهارشنبه 18 آبان ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، گفت: داوطلبان شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ تا فردا چهارشنبه ۱۸ آبان ماه مهلت دارند که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گفته وی، این مهلت قابل تمدید نیست و داوطلبان باید تا فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

کریمیان ادامه داد: داوطلبان باید برای شرکت در هر گروه اصلی علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی یا علوم انسانی یک سریال ثبت نام  و در صورت تمایل  برای شرکت در گروههای شناور زبان خارجی و هنر هر کدام یک سریال ثبت نام را خریداری کرده و سپس وارد صفحه ثبت نام شوند چرا که با هر سریال ثبت نام صرفا می توان یکبار و در یک گروه آزمایشی ثبت نام کرد.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را با دقت مطالعه کنند، اظهار داشت: اصلاحات دفترچه ثبت نام نیز اعلام شده و داوطلبان باید این اطلاعیه اصلاحات را هم با دقت بخوانند و اگر ثبت نام کردند و نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی تا فردا چهارشنبه ویرایش خود را هم انجام دهند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، براساس اصلاحات اعلام شده، همه داوطلبان (اعم از دانش آموزان و فارغ­ التحصیلان شاخه های نظری، فنی و حرفه ­ای و کار و دانش در تمام نظام های آموزش و پرورش) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

اطلاعیه اصلاحات ثبت‌نام از اینجا قابل مشاهده است و ثبت نام برای آزمون از اینجا انجام می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه