کارمندان توئیتر رفتن را به ماندن و سخت کار کردن ترجیح دادند

پس از ارسال ایمیلی از سوی ماسک به کارمندان توئیتر مبنی بر اینکه یا در توئیتر بمانید و سخت کار کنید یا این شرکت را ترک کنید، صدها کارمند تصمیم به ترک این شرکت گرفته‌اند.

به گزارش گروه علم و پیشرفت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از رویترز، تخمین زده می‌شود که صدها کارمند توئیتر پس از ضرب‌الاجل ایلان ماسک که از کارمندان خواسته بود یا با سخت کار کردن در توئیتر کنار بیایند یا این شرکت را ترک کنند، تصمیم گرفته‌اند که از این شرکت بروند. این جدایی ها نشان دهنده بی میلی برخی از حدود 3000 کارمند توئیتر برای ماندن در شرکتی که ماسک پیش از این نیمی از نیروی کار از جمله مدیریت ارشد را اخراج کرد، است.

ماسک با انتشار توئیتی نوشت: نگران استعفای کارمندان نیست، زیرا بهترین افراد در حال ماندن در این شرکت هستند. ما به تازگی به رکورد دیگری در استفاده از توئیتر رسیدیم...، بدون هیچ توضیح بیشتری.

یکی از کارمندان فعلی این شرکت گفت: ماسک روز پنجشنبه با برخی از کارمندان ارشد ملاقات کرد تا سعی کند آنها را متقاعد کند که بمانند.

این شرکت همچنین به کارکنان خود اطلاع داده که دفاترش را می بندد و دسترسی آنها را تا روز دوشنبه قطع می کند. یک منبع دیگر گفت که افسران امنیتی عصر پنجشنبه شروع به اخراج برخی از کارمندان از یک دفتر کردند.

بیش از 110 کارمند توئیتر در حداقل چهار قاره در پست‌های عمومی توئیتر که توسط رویترز بررسی شده بود، تصمیم خود را برای ترک این شرکت اعلام کرده بودند. یک منبع آگاه در توئیتر گفت: در ابزار چت داخلی این شرکت، بیش از 500 کارمند روز پنجشنبه پیام های خداحافظی نوشتند.

یک نظرسنجی روی اپلیکیشن Blind که کارمندان را از طریق آدرس ایمیل کاریشان تایید می کند و به آنها اجازه می دهد اطلاعات را به صورت ناشناس به اشتراک بگذارند، نشان داد که 42 درصد از 180 پاسخ دهنده به اولیتیماتوم ماسک، گزینه از توئیتر می روم را انتخاب کرده اند. یک چهارم گفتند که با اکراه ماندن را انتخاب کرده‌اند و تنها ۷ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که روی بله کلیک کرده و ماندن در توئیتر را انتخاب کرده اند.

تعداد دقیق کارمندانی که قصد ترک شرکت را دارند هنوز مشخص نشده و این شرکت نیز درباره این موضوع اظهار نظر نکرده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه