اعلام آمادگی بسیج اساتید برای رفع مشکلات کرمانشاه/ جوانان بزرگ‌ترین سرمایه کشور هستند

مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه با اعلام آمادگی بسیج استاید استان برای کمک به مدیریت استان، گفت: کانون‌های مختلف بسیج اساتید در سطح استان به صورت منسجم در راستای حل مسائل استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمانشاه، نامدار یوسفوند مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج اساتید استان در ۲۵ دانشگاه استان دارای ۲۵ کانون بسیج اساتید فعال است.

وی ادامه داد: در این ۲۵ کانون بسیج اساتید بیش از هزار نفر از اساتید نخبه و فرهیخته عضو هستند و به عنوان یک مجموعه عظیم، منسجم، آگاه و متعهد در راستای اهداف و آرامان‌های انقلاب و خدمت به مردم فعالیت می‌کنند. فعالیت‌های علمی و فرهنگی متعددی در بسیج اساتید انجام می‌گیرد.

مسؤول بسیج اساتید استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کانون‌های مختلف بسیج اساتید در سطح استان به صورت منسجم در راستای حل مسائل استان فعالیت می‌کنند، بنابراین یکی از رسالت‌های بسیج اساتید نگاه حل مسائلی به مسائل استان است در همین راستا کارگروه‌های تخصصی مختلفی در رشته‌های مختلف تشکیل شده که می‌توانند به مدیریت‌های متناظر در استان به‌عنوان یک هیأت اندیشه‌ورز کمک کنند و با تحلیل مسائل استان راه‌حل‌های را به مدیران استان ارائه دهند.

وی با اعلام آمادگی بسیج استاید استان برای کمک به مدیریت استان، گفت: کارهای جهادی و امدادی از دیگر فعالیت‌های بسیج اساتید استان است که توسط کارگروه‌های جهادی خاصی انجام گرفته است و ثمرات خوبی در برداشته است.

برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های علمی در راستای رشد و تعامل استان و کشور از دیگر رسالت‌های بسیج اساتید استان است که یوسفوند به آن اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه در دست اقدام بسیج اساتید، بخش استانی برنامه جشنواره شهید چمران  است که در آذرماه در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

وی تبیین مسائل مختلف را به عنوان دیگر فعالیت بسیج اساتید به عنوان افراد آگاه و بصیر عنوان کرد و افزود: اساتید بسیجی در جهاد تبیین در پاسخ به ابهامات، شبهات غلط فضای مجازی رسالت ویژه‌ای دارند و باید جوانان زبان زمان را توسط اساتید دلسوز خود ترجمه کنند چرا که در این زبان‌هایی که در فضای مجازی گفتمان‌‌هایی را ترغیب می‌کنند ممکن است بیراهه‌های مختلفی را ترسیم کرده باشند چون دشمنان خیرخواه ما نیستند.

یوسفوند در پایان وظیفه هر انسان آگاه را دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی دانست و گفت: در این برهه زمانی رسالت بسیج اساتید خدمت به جوانان است چون جوانان کشور به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و فرصت می‌توانند به کشور خدمت کنند و ما به‌عنوان مطالبه‌گر این فرصت عظیم را به مسؤولان معرفی می‌کنیم.

پایان پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه