روایت هجمه لیدرهای اغتشاشات بر کمدین لرستانی/ کسانی که حسین زرین‌جویی را به دروازه مرگ رساندند

حسین زرین‌جویی هنرمند فقید لرستانی با وجود فشار و هجمه فراوان ضد انقلاب هرگز حاضر نشد در زمین آنها بازی کند و مطابق خواسته آنها پست و استوری بگذارد. همین باعث عصبانیت وحوش مجازی و عوامل ضد ملت ایران از او شد و آنها نهایتا این هنرمند مردمی را به باد آماج حملات خود گرفتند و با تفکرات تندرویانه و اعمال ناجوانمردانه خود حسین را در مسیر خداحافظی از این دنیا قرار دادند.

آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد لرستان؛ جامعه هنری لرستان پس از سال‌ها شاهد استعدادی جدید و جذاب و شخصیتی دوست داشتنی بود که با اجراهای خاصش جایگاه ویژه‌ای در دل مردم پیدا کرده بود. حسین زرین‌جویی جوانی دهه هفتادی بود که طنز را مطابق خواسته جامعه امروز اجرا می‌کرد و همین باعث محبوبیتش در بین مخاطبان شده بود.

در یکی دو سال اخیر کم کم جای خود را در سیمای استانی هم پیدا کرده بود و برنامه‌های طنز جذابی روی آنتن داشت.
اهالی فرهنگ و هنر آینده کاری روشنی برای حسین زرین‌جویی متصور بودند چراکه او علاوه بر اینکه بازیگر خوب بود از نظر رفتاری هم در بین همکارانش جایگاه ویژه‌ای داشت.

در حالی که مسیر برای به اوج رسیدن حسین زرین‌جویی هموار شده بود به یک باره اتفاقاتی افتاد که همه چیز را فرو ریخت.
این هنرمند مردمی در صبح غم‌انگیز اولین روز آذر ماه ناباورانه پر کشید و مرگش علاوه بر عزادار کردن جامعه هنری لرستان باعث اندوهگین شدن بسیاری از مردم شد.

داستان زندگی حسین زرین‌جویی در ماه‌های اخیر اما پر از تلاطم بود. همانگونه که شرایط کشورمان به آن دچار بود.

حسین در دو ماه گذشته و با اوج گرفتن اعتراضات و اغتشاشات هرگز از مسیر مردمی بودن کنار نکشید. او در چند استوری که به همین منظور گذاشته بود تأکید داشت که ایران باید یکپارچه حفظ شود و مشکلاتش را باید همین مردم بدور از دخالت بیگانگان حل و فصل کنند و هرگز در مقابل فشار ضد انقلاب راضی به دمیدن در آتش فتنه و اغتشاش نشد و آن را محکوم کرد. همین مواضع مردمی باعث خشم دشمنان ایران و کینه‌توزیشان نسبت به این هنرمند نیز شد.

خارج نشینان و وطن فروشانی که در این ایام بدنبال ایجاد تشنج و درگیری در لرستان بودند، مواضع مردمی حسین زرین‌جویی را تاب نیاوردند و او را در هفته‌های گذشته به باد تهمت و هجمه و تخریب ناجوانمردانه گرفتند. موضوعی که به اعقاد سیدنوری موسوی هنرمند و همکار حسین زرین‌جویی موجب رنجش بسیاری از هنرمندان شده و از نظر او قاتلان حسین زرین‌جویی کسانی هستند که ناجوانمردانه او را هدف حملات وحشیانه مجازی قرار دادند.

 

 

زرین‌جویی در گفتگوهای اخیرش نیز صراحتا گفته بود عده‌ای از مخالفان نظام و مردم از او خواسته‌اند برای ایجاد اغتشاش و ناامنی استوری و پست در پیج اینستاگرامی منتشر کند. موضوعی که با واکنش منفی حسین همراه شده بود. او معتقد بود این اغتشاشات بزودی فروکش می‌کند و می‌گفت هر چه فحش بشنوم فدای سر مردم و انقلاب. پدر حسین نیز در کلیپی که دیدیم اشاره می‌کند فرزندش دوست‌دار مردم و انقلاب بوده است.

اما تعدادی از پیج‌های فتنه‌انگیز مجازی مخالف امثال حسین زرین‌جویی با سرکردگی خانمی معلوم الحال و که ساکن سوئد است در راستای تخریب چهره حسین و ترساندن افرادی که عقاید ضد تجزیه طلبی و اغتشاش دارند از مخاطبانشان درخواست کردند پیج این هنرمند را مسدود کنند و به او فحش و ناسزا بگویند.

حسین زرین‌جویی به دوستانش گفته بود صدها پیام تهدید آمیز و فحش و ناسزا از طرف کسانیکه مدعی آزادی هستند برایش ارسال شده است و مدام او را بابت اعتقاداتش شخصی‌اش تحت فشار می‌گذارند.

همین رفتارها بود که حسین را سخت اذیت کرد و پیج او را که به عنوان منبع درآمدش بشمار می‌رفت برای مدتی از دسترس خارج کرد.

حسین زرین‌جویی هنرمندی مردمی بود که بیشتر درآمد و مخارج زندگی‌اش را از طریق همین پیج مجازی تامین می‌کرد. داعشی‌های وطنی و البته وطن فروش آسیب بزرگی به زندگی حسین وارد کردند.

باری زندگی حسین زرین‌جویی به پایان رسید. او تا آخرین نفس‌های زندگی‌اش سعی کرد شرافتمندانه زندگی کند و اینگونه شد که اسیر فشارهای دشمنان ایران و مردمش نشد و با به جان خریدن ناسزای دشمنان و فتنه انگیزان هرگز به وطن پشت نکرد.

هنوز علت دقیق مرگ حسین زرین‌جویی مشخص نیست. عده‌ای احتمال خودکشی را می‌دهند. موضوعی که دادستان مرکز لرستان نیز به واسطه شواهد موجود احتمال آن را محتمل دانسته است اماتعیین دقیق علت مرگ را منوط به انجام آزمایشات پزشکی قانونی دانسته است.

 

 

به هر حال آنچه مشخص است حسین زرین‌جویی در روزهای پایانی زندگی‌اش به شدت تحت فشار عده‌ای ضد انقلاب وطن فروش بود و مدام از آنها فحش و ناسزا می‌شنید. همانهایی که امروز لال شده و در برابر مرگ این هنرمند با استعداد سکوت اختیار کرده‌اند و برخی از آنها نیز گستاخانه روایت‌های دروغین در باب رویدادهای اخیر مطرح می‌کنند که البته جوابشان را از فعالان مجازی در لرستان به خوبی گرفته‌اند..

مرگ حسین زرین‌جویی به هر دلیلی که باشد بزودی توسط پزشکی قانونی مشخص و با جزئیات دقیق به خانواده‌اش اعلام می‌شود، اما مشخص است این بوده که عامل حال بد و روزهای سخت منتهی به مرگ او کسانی هستند که ادعای آزادی و آزادگی دارند اما به واسطه عدم همراهی این هنرمند مردمی با آنها، شدیدترین فشارها و بدترین توهین‌ها را نثار او کردند و او را به دروازه مرگ رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه