بسیج عامل پایداری ارزش‌های اسلام و انقلاب است

مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی ابناء الرسول(ص) نیشابور گفت: بسیج عامل پایداری ارزش‌های انقلاب و اسلام است.

حجت الاسلام ابولفضل بیات ترک مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی ابناء الرسول(ص) نیشابور در گفت و گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در نیشابور اظهار کرد: بسیج عامل پایداری ارزش‌های انقلاب و اسلام است. بنابراین لازم است که در مفهوم و حقیقت بسیج دقیق‌تر و عمیق‌تر پرداخته و به آن عمل شود.

وی با اشاره به گذ چهل سال از انقلاب اسلامی، تشریح کرد: از همان ابتدا دشمن برای پایان یافتن این انقلاب الهی از هر تلاشی دریغ نکرد و زمان معین می‌کرد، اما این نیروی مخلص و بابصیرت بسیج بود که برای روشنگری و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها جان بر کف وارد صحنه می‌شد و با دشمن مقابله می‌کرد.

کارشناس فرهنگی اذعان کرد: ما در بسیج از همه صنف و قشر و عرصه‌ها، نیروهای مخلص داریم و بسیج اختصاص به یک زمان یا مکان یا قشر خاصی ندارد. اما لازم است پیوسته در حال رشد و تعالی باشیم.

حجت الاسلام ابولفضل بیات ترک با ذکر این مطلب که اگر حقیقت و فرهنگ بسیج را درست و کامل نشان دهیم تمام انسان‌ها عاشق و دلباخته این عنصر می‌شوند، تصریح کرد: حرکت‌های عدالت‌خواهانه و ظلم ستیزانه در جهان را مرهون فرهنگ بسیج هستیم که امام راحل بنیان‌گذار آن بود.

وی خاطرنشان کرد: در این ۴ دهه عمل به شاخصه‌ها و بایسته‌های فرهنگ بسیج و بسیجی سبب شد که انقلاب اسلامی مصون از انحراف ماند، از این رو با توکل برخدا و رهنمودهای رهبری باید بیش از پیش به اهمیت بسیج پرداخته شود.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه