آمریکا نمی‌خواهد ایران پیشرفت کند/ با عاملان شهادت شهدای امنیت برخورد شود

خطیب جمعه خرم‌‌آباد گفت: برخورد ما در ایام فتنه باید به‌ گونه‌ای باشد که جوانان را از غبار فتنه نجات دهند، البته قوه قضائیه با عاملان شهادت شهدای امنیت باید با سرعت و دقت عمل کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه امنیت و آرامش ویژگی حکومت امام زمان(عج) است، اظهار کرد: بدون امنیت و آرامش، رسیدن به تمدن اسلامی میسر نیست.

وی افزود: برقراری صلح و آرامش در دنیا کار دشواری است، با وجود اینکه سازمان‌هایی مانند سازمان ملل متحد و شورای امنیت ایجاد شده اما امنیت و آرامش در دنیا ایجاد نشد و حتی گاهی سازمان‌های بین‌المللی خود باعث برهم زدن امنیت و آرامش در دنیا هستند.

امام جمعه خرم‌‌آباد با بیان اینکه خداوند متعال امنیت و آرامش در حکومت مهدوی را وعده داده است، عنوان کرد: برقراری حاکمیت توحیدی در جهان، به معنای برقراری امنیت در جهان است، حاکمیت کامل قوانین الهی به دست امام عصر(عج) است.

خطیب جمعه خرم‌‌آباد خاطرنشان کرد: در حکومت مهدوی مردم از حیله‌های افراد حیله‌گر و از ظلم فاسدان در امنیت هستند و سیاست زور و زر و تزویر جایگاهی ندارد.

به گفته شاهرخی در حکومت مهدوی از ستم ستمکاران، فساد و مفسد، جهالت و نادانی خبری نیست.

خطیب جمعه خرم‌‌آباد با اشاره به اینکه گاهی جهل و ندانی امنیت را برهم می‌زند، گفت: برخی از دلائل وضعیت دو ماهه کشور ناشی از جهل و نادانی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه ۵۸ اشاره کرد و افزود: بسیج در باغ انقلاب رویید، رشد کرد، به بار نشست و امروز میوه درخت بسیج را در همه عرصه‌ها مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه خرم‌‌آباد به ۹ آذرماه، ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار نیز اشاره کرد و گفت: گرچه در ظاهر شمشیر باطل بر حق پیروز شد اما مجاهدت زینب(س) در جنگ تبلیغاتی، دشمن را شکست داد کمااینکه پرستاری از اطفال و کودکان کربلا از تکالیف سخت و دشوار عقیله بنی‌هاشم بود.

وی به شهادت شهید مدرس در دهم آذر و روز مجلس نیز اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مطالعه شخصیت اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی شهید این شهید را الگو قرار دهند، مدرس آنقدر ساده‌زیست بود که مردم به او اعتراض می‌کردند.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با اینترنت و فضای مجازی مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران دهد، گفت: مقام معظم رهبری فرمود نگذاریم رگه‌های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و مرتجع کسی است که در زندگی، تابع سبک زندگی غربی است.

وی تاکید کرد: آمریکا نمی‌خواهد کشور ما پیشرفت کند و وظیفه همگانی ما تلاش برای پیشرفت همه جانبه است، چراکه پیشرفت در گرو تلاش و مجاهدت است.

امام جمعه خرم‌‌آباد با بیان اینکه، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی صدها هزار نفر در راهپیمایی‌ها حضور داشتند و اعتراضشان مسالمت‌آمیز بود، اضافه کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا از شاه حمایت کرد در شرایط کنونی آمریکا از اغتشاشگران حمایت می‌کند به طوری که ۴۷ سازمان اطلاعاتی و امنیتی بر علیه کشور ما برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با تاکید بر مقاومت جوانان حزب الله، خاطرنشان کرد: برخورد ما در ایام فتنه باید به‌گونه‌ای باشد که آنان را از غبار فتنه نجات دهند، البته قوه قضائیه با عاملان شهادت شهدای امنیت باید با سرعت و دقت عمل کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه