ایران قوی دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و به هراس انداخته است

فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی گفت : ایران قوی دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی وبه خطر انداخته است .

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تربت حیدریه، سردار علی اکبر گرمه ای فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی، در همایش اقتدار بسیج که حد فاصل میدان مرکزی تا میدان شهدای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن بداند زمانی که نوکر آنها در این کشور حاکم بود و رژیم پهلوی زمام امور را بدست داشت، بیش از ۳۰ هزار مستشار آمریکایی از این ملت حق توحش می گرفتند. همین مردم به خیابان آمدند شاه را بیرون کردند و از امام امت بعنوان یک مرد الهی استقبال کردند و پای دین خود ایستادند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده و دشمن نمی تواند به آن آسیبی برساند.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه السلام بیان کرد: زمانی که در اوج ضعف بودیم آمریکایی ها سیلی دوم را در تسخیر لانه جاسوسی خوردند و امام از این حرکت مردم بعنوان انقلاب دوم یاد کردند.

سردار گرمه ای گفت: ما می دانیم مشکلات در کشور وجود دارد که بخشی از آن بخاطر سوء مدیریت ها و بخشی بخاطر تحریم ها است، اما این مردم از انقلاب و اسلام حمایت می کنند، چون می دانند این انقلاب بزودی به انقلاب حضرت مهدی عجل الله متصل خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما به سمت تمدن بزرگ اسلامی با شتاب حرکت می کنیم و امروز ایران قوی به خاطر علم و پیشرفت و اقتدارش، دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و وحشت زده کرده است.

در ادامه سرهنگ احمد ناصری فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تفکر و منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل آن به فرصت هاست. بسیج یعنی جمعی از مردم برای خدمت به مردم و همه قداست بسیج و بسیجی به اندیشه پاک و نیت خالص او برمی گردد.

وی افزود: منطق بسیج رفع تهدیدات و تبدیل آن به فرصت ها است، ما همه این رنج ها را تا آن افق دور یعنی تمدن مهدوی به جان خریدیم و پای انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت حجت عجل الله ایستاده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: ما اراده کردیم بسیج را جهانی کنیم و کاخ ظلم و ستم طاغوتیان را بر سرشان خراب کنیم. ما بسیج جهان اسلام را تشکیل دادیم و اگر چشم اندازی به تحولات غرب آسیا داشته باشیم، شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام در این منطقه هستیم.

ناصری افزود: به بیگانه، وطن فروشان و دشمنان ملت ایران اعلام می کنیم خوب نگاه کنید امروز راکت ها و موشک های غزه به تلاویو رسیده.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه