غرب مجرم و متهم شماره یک مسائل حقوق بشر است/بساط فتنه به زودی در کشور جمع می شود

امام جمعه تربت جام گفت: غربی ها بدانند مجرم و متهم شماره یک مسائل حقوق بشر در جهان هستند و جمهوری اسلامی ایران با عبور از عقبه جنگ سخت ترکیبی، بساط فتنه را به زودی در کشور جمع می کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تربت جام، حجت الاسلام حسین اسلامی امام جمعه تربت جام در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان، ضمن تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، عشق و محبت به خدا، تواضع، فروتنی و خدمت بدون منت به مردم را مهمترین شاخصه های تفکر بسیجی برشمرد و اظهارکرد: بسیج تنها مجاهد فی سبیل‌ الله است که اهل هیچ خط‌بندی سیاسی نیست.

وی با اشاره به فتنه انگیزی استکبار جهانی به بهانه رعایت حقوق بشر تصریح کرد: این‌ همه هجمه و کینه توزی عظیم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه دغدغه حقوق بشر و زن ایرانی است که غربی ها خودشان عامل اصلی، متهم و‌ مجرم شماره یک در مسائل حقوق بشر در جهان هستند.

امام جمعه تربت جام خاطرنشان کرد: اخیراً رئیس فیفا اعتراف کرد غرب سه هزار سال است که جنایت می کند و باید عذرخواهی کند.

حجت الاسلام اسلامی ادامه داد: دشمنی، دیوانگی، عصبانیت و کینه توزی غرب با ایران به خاطر این است که جمهوری اسلامی دروغ سیصد ساله غربی ها در حوزه نفی دین را 43 سال است که رسوا کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران با حفظ هویت دینی و انقلابی در همه زمینه ها به رقم همه فتنه ها در حال پیشرفت است، یادآور شد: بیش از دو ماه است کشور درگیر اغتشاشات است و در هر کشور دیگری این اتفاق می افتاد به نقطه فروپاشی می رسید، در این آشوب ها دشمن تمام ‌پتانسیل خود را به میدان آورده است که به لطف الهی در همین مدت ایران از چندین پیشرفت و موفقیت مهم درحوزه دفاعی ،علمی، پزشکی ، ریلی، نیروگاهی تلسکوپی و... رونمایی شد.

امام جمعه تربت جام خطاب به جوانان و نوجوانان توصیه کرد: دشمن با القاء ناامیدی و یاس ذهن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته و آنان نباید فریب جوسازی و دروغ های مکرر دشمن را بخورند.

 حجت الاسلام اسلامی پخش شایعه فوت یکی از معترضین دستگیر شده بر اثر شکنجه در این شهرستان‌ را بی پایه و اساس دانست و تاکیدکرد: دشمن دروغ بزرگی را منتشر کرده که نام او وجود خارجی ندارد، دشمن با دروغ پراکنی و شایعه سازی در پی انحراف ذهن و روح و روان مردم است که مهمترین راهبرد این همه هجمه اینکه جمهوری اسلامی از عقبه جنگ سخت ترکیبی عبور کرده است و بساط فتنه بزودی در کشور جمع می شود.

امام جمعه تربت جام با انتقاد از تشکیل صف های طولانی در مقابل نانوایی ها یادآور شد: مردم برای دریافت نان‌ بیش از یک ساعت درمقابل نانوایی ها می ایستند که زیبنده شهرستان نیست، مشکل تامین آرد نیست، مدیران با راه اندازی نانوایی آزادپز مشکل را حل کنند و متاسفانه آرد و نان در شهرستان از چرخه تولید و مصرف منحرف می شود.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه