آیت الله علما: آشوب‌های اخیر ترفند دشمن برای مقابله با کشور بود

امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز گفت :اغتشاشات اخیر نمونه‌ای از ترفندهای دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی بود که با هوشیاری مردم خنثی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمانشاه، نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جمع نمازگزاران حاضر در مسجد جامع با اشاره به دستورات امام رحمت الله علیه مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در سال ۵۸ گفت: هر زمان که برای دفاع از اسلام آماده باشیم هفته بسیج است زیرا استعمار از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز هیچ گاه آرام ننشسته است و هر دوره با نقشه جدید به میدان می آید.

آیت الله علما افزود: این اغتشاشات اخیر نمونه‌ای از این ترفندها است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی برخی جوانان ما فریب خوردند و در دام حیله دشمن گرفتار شدند.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم اصفهان اشاره کرد و افزود : بیشترین تاکید ایشان در این دیدار اهتمام مسئولان به حل مشکلات اقتصادی مردم بود.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به مناسبت های پیشرو با تبریک ۱۰ آذر و روز نیروی انتظامی آن را یادآور رشادت‌های این نیرو دانست که از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی، برای دفاع از کیان اسلامی از جان خویش گذشتند.

وی با گرامیداشت ۹ آذر زادروز حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار نقش آفرینی این بانوی بزرگ را در زنده نگه داشتن مکتب عاشورا سرنوشت‌ساز دانست.

پایان پیام/ح

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه