اعزام ١٢٠٠ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام ١٢٠٠ گروه جهادی به مناطق محروم استان به منظور محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات این مناطق خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از لرستان، مجید سوری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در حاشیه همایش بسیج که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: همزمان با هفته بسیج هزار و ٢٧۵ برنامه در سطح استان اجرا می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌های محتلف سازندگی، فرهنگی، اجتماعی برنامه‌های متنوعی را اجرا و خدمت بسیاری به مردم ارائه می‌دهد. 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: سپاه استان به تبع مجموعه بسیج در همه عرصه‌ها بخصوص در عرصه محرومیت زدایی اقدامات خوبی را انجام داده است، چنانکه امسال شاهد افتتاح برخی از این پروژه‌ها بودیم.

وی یادآور شد: بمناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ١٢٠٠ گروه جهادی در سطح استان برگزار شد و این گروه‌ها به خدمات‌رسانی و محرومیت زدایی مشغول هستند.

سوری اظهار داشت: همه اقشار بسیج برنامه‌های متنوعی را در سطح جامعه به اجرا گذاشتند که بخشی از آن از طریق رسانه‌ها اعلام شد.

وی عنوان کرد: در دو ماه اخیر شاهد فتنه‌ای بودیم که با حضور مردم در صحنه و بصیرت آنها نقشه دشمن ناکام ماند. لازم می‌دانم بخاطر حضور موثر بسیج در عرصه مقابله با ناامنی از آنها قدردانی داشته باشیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه