خبرنگاران به عنوان عضو فعال جامعه نقش مهمی در تبیین افکار عمومی دارند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان عضو فعال و الگوی جامعه نقش مهم و موثری در راستای جهاد تبیین در افکار عمومی دارند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گنبدکاووس سرهنگ محمود علی فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه عضو فعالی در جامعه بوده و الگویی برای مردم محسوب می شوند.با توجه به اتفاقات اخیر این قشر می توانند در تبیین افکار عمومی در راستای جهاد تبیین نقش مهم و موثری ایفا کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از جوانان ایران اسلامی ناآگاهانه و بدون اطلاع در دام افکار پلید دشمنان افتاده و فریب تبلیغات دروغین دشمن در رسانه ها شدند. این موضوع می بایست در سطح جامعه تبیین شود که همه این تبلیغات در راستای ناامن کردن کشور و ضربه زدن به ایران اسلامی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دشمنان به فکر جوانان ما و یا آینده انها نبوده و از آنها به عنوان مهره در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.اگر رسانه ها واقعا به فکر آینده مردم ایران هستند چرا از کشورهای استکباری و اروپایی نمی خواهند که تحریم ها در برابر مردم ایران شکسته شود.

وی با اشاره به برخی از چهره ها و سلبریتی ها در همسویی با دشمن ادامه داد: متاسفانه برخی از چهره های معروف جامعه، برخی ورزشکاران و سلبریتی ها بدون تفکر صحیح و اطلاعات درست تحلیل ها و اظهار نظرهای سیاسی می کنند که در چنین جایگاهی قرار ندارند و گاها برخی از آنها با دریافت مبلغی به تبلیغات و همسویی با دشمنان پرداخته و جوانان ما نیز بدون اطلاع به عنوان الگو از این افراد تبعیت می کنند.

علی فر گفت: در چنین شرایطی همه ما باید دست به دست هم دهیم و هر فرد یا اشخاصی چه در جایگاه مسئولیتی خود و چه به عنوان یک فرد عادی باید در تبیین افکار عمومی جامعه نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به تبلیغات و شایعات دروغین دشمن در استان گلستان به ویژه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: شهرستان گنبدکاووس به دلیل وجود اقوام و مذاهب گوناگون یکی از اهداف دشمن در تبلیغات دروغین رسانه ای وی بود اما با توجه به اینکه همه مردم گنبدکاووس از هر قوم و مذهبی مردمی فهیم و بصیر بودند دشمنان و رسانه های معاند نتوانستند در استان گلستان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس ناآرامی ایجاد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس یاداور شد: در اوائل اغتشاشات، عده اندکی که در گنبدکاووس در خیابان حضور یافتند اغلب از جوانان زیر ۲۰ سال بوده و در گفت و گو با اینها متوجه شدیم هیچ یک هدف و آرمان خاصی نداشته و براثر هیجانات و تحت تاثیر قرار گرفتن تبلیغات دروغین رسانه های معاند به خیابانها امدند.

وی ابراز کرد: در اتفاقات اخیر نیروی انتظامی خدوم بدون سلاح وارد صحنه شده و چون طرف مقابل ما اغلب افراد بی گناه و نااگاه بودند فقط نقش نظارتی داشته تا آسیبی به هیچ از هموطنان عزیز نرسد.در این اتفاقات نیروی انتظامی واقعا مظلوم واقع شده و با اینکه از خود مردم بودند به طرز وحشتناکی مورد حمله قرار گرفتند.

علی فر خاطرنشان کرد:‌اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس همواره در کنار مسئولان به ویژه نیروی انتظامی بوده و با انتشار اخبار صحیح و شفاف تلاش کردند تا افکار عمومی را نسبت به اتفاقات صورت گرفته تبیین کنند.انتظار داریم در این جریانات که دشمن جنگ رسانه ای و ادراکی راه اندازی کرده رسانه ها و خبرنگاران به تبیین افکار عمومی نسبت به تبلیغات دروغین دشمن گام بردارند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه