تقوا، بارزترین ویژگی شهید شهریاری بود/ هیچ گاه زیر بار نظام سلطه نخواهیم رفت

استاندار زنجان با بیان اینکه تقوا، بارزترین ویژگی شهید شهریاری بود که توانست به بالاترین درجه معنویت برسد، گفت: شهید شهریاری از بزرگان زنجان است که هیبت نظام سلطه را در یکی از لبه‌های درگیری تمدنی شکست و در علم هسته‌ای به بالاترین درجه علمی رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری دانشمند هسته‌ای کشورمان که با حضور سید محمدرضا آقامیری رییس دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از مسولان ارشد استان در سالن همایش شهید چمران دانشگاه پیام نور زنجان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید هسته‌ای مجید شهریاری، اظهار داشت: ما امروز در درگیری تمدنی با نظام سلطه قرار گرفته‌ایم و تمام پیشرفت‌ها ذیل این مورد صورت می‌گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هدف ما بیرون آمدن از نظام سلطه است و زیر بار سلطه نخواهیم رفت، تاکید کرد: در مقاطع مختلف انقلاب خداوند متعال اشخاصی را آفرید که مقابل این نظام سلطه ایستاده‌اند که یکی از این اشخاص شهید والامقام شهریاری است.

افشارچی خاطر نشان کرد: شهید شهریاری از بزرگان زنجان است که هیبت نظام سلطه را در یکی از لبه‌های درگیری تمدنی شکست داد و در علم هسته‌ای به بالاترین درجه علمی رسید.

وی با بیان اینکه ما امروز با طاغوت در حال جنگ هستیم، گفت: هزینه‌ها و جان‌های بسیاری در این مسیر داده‌ایم و هیچ گاه زیر بار نظام سلطه نخواهیم رفت و امروز ایران اسلامی با تمام قدرت در مقابل آمریکا ایستاده است.

استاندار زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: شهید شهریاری انسانی باتقوا بود و با پرهیزگاری، صبر و متانت توانست به درجه عالی زندگی چه در بعد علمی و چه در بعد شخصیتی برسد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه