نایب قهرمانی نوجوانان والیبال ایران در میان بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، دیدار نهایی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا امروز (سه‌شنبه هشتم آذرماه) در شهر لاهور پاکستان برگزار شد.

تیم‌ ملی نوجوانان ایران و تیم ملی بزرگسالان پاکستان در این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان محمد وکیلی سه بر یک برابر میزبان مغلوب شدند و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها اکتفا کردند.

پاکستانی‌ها که در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 مغلوب نوجوانان ایران شدند، در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16. و 25 بر 20 فاتح میدان شدند تا عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که با سه یار کمکی به این رقابت‌ها اعزام شده بود، پنج مسابقه در لاهور برگزار کرد تا فرصت مناسبی برای آماده سازی رقابت‌های جهانی سال 2023 به دست آورد.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، امیرعلی دولتی، امیرمحمد گل‌زاده، پوریا حسین خان‌زاده، امید سقلی، محمدرضا آل‌جلیل، سید متین حسینی، فربد حق‌شناس، آرین محمودی‌نژاد، سید مرتضی طباطبایی، ابوالفضل مهدیان و سام مرادی 14 بازیکن اعزامی ایران به این رقابت‌ها بودند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسام الدین ناییج و امان نظرزادقلی دوجی (کمک مربیان)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمد مهدی آذرمهری (تراپیست) ملی پوشان را در این مسابقات همراهی کردند.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم‌های بنگلادش و سری‌لانکا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان علی پورعروجی در تیم بنگلادش سه بر دو حریف خود را شکست دادند و به مقام سوم دست یافتند.

سری‌لانکا در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز مشابه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 18، 33 بر 31 و 16 بر 14 نتیجه را واگذار کرد تا در رتبه چهارم مسابقات قرار گیرد.

تیم ملی والیبال افغانستان که از مرحله مقدماتی صعود نکرد و روز گذشته به کار خود در این مسابقات پایان داد، با چهار شکست و بدون امتیاز در جایگاه پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران صبح فردا (چهارشنبه نهم آذر) لاهور پاکستان را به مقصد تهران ترک می‌کنند و حدود ساعت 17 از مسیر دبی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه