تجلیل از ۱۱۰۰ نفر از پرستاران بیمارستان شریعتی

در آستانه زادروز میلاد اسوه عشق و ایثار و بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب(س)، از یک‌هزار و ۱۲۴ نفر کادر پرستاری بیمارستان شریعتی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه بهداشت و درمان آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در مراسمی که امروز در بیمارستان شریعتی با حضور حسن حمزه‌زاده مدیرعامل، محمدعلی روحی فردپور، رییس هیات مدیره و جمعی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با همراهی دکتر احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان شریعتی برگزار شد، از خدمات کادر پرستاری بیمارستان شریعتی تجلیل شد.

محمدرضا کارگری، پیشکسوت خیرین و عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب(س) با اشاره به نقش بی‌بدیل پرستاران در مسیر درمان بیماران گفت: شغل شما شغل انبیاست و رنگ و بوی خدایی دارد و خدمت‌رسانی و امیدبخشی، جانفشانی و استقامت تنها مظاهری از جلوه‌های عشق و ایثار در شغل شما پرستاران است.

احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان شریعتی با تبریک روز پرستار اظهار داشت: این روز خاص، این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که از زحمات کسانی قدردانی کنیم که جمعیت بسیار وزینی در بیمارستان هستند و بار عظیم درمان و مراقبت از بیماران و مردم را به دوش می‌کشند.

جمشیدی در ادامه سخنانش یادی کرد از زنده‌یاد فرحناز حسنی آذر، پرستار شهید مدافع سلامت بیمارستان شریعتی و افزود: من در این مجال از خیرین و نیکوکارانی که هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشته‌اند و در کنار تامین نیازهای اساسی بیمارستان در بخش تجهیزات، حواسشان به کادر درمان و پرستاری بیمارستان هم هست تشکر و قدردانی می‌کنم.

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی با تبریک روز پرستار گفت: شما پرستاران در ایامی که کرونا پهنه گیتی را فرا گرفته بود و بیماری عالمگیر شده بود، یاد و خاطره ایثارگران جبهه‌ها را در یاد و خاطره‌ها زنده کردید و تصاویر جدیدی از مهربانی و ازخودگذشتگی و دگرخواهی را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: تقدیر و تجلیل از پرستارانی که عاشقانه درمان و کاهش آلام بیماران را با جدیت دنبال می‌کنند، آن‌هم در روزی که به پرستار دردمندان کربلا، حضرت زینب کبری‌(س) اختصاص دارد، وظیفه تک‌تک ماست.

حمزه‌زاده در پایان گفت: کارت‌های هدیه‌ای برای یکهزار و ۱۲۴ نفر کادر پرستاری بیمارستان به همت حاج محمدعلی روحی فردپور، رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی تهیه شده است که به پاس قدرشناسی به همراه گل و شیرینی تقدیم حضورتان می‌شود.

خدیجه نیزاری، رییس ستاد بانوان مدرسه‌ساز کشور و عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی نیز با تبریک روز پرستار گفت: تمام کار شما عشق است و عشق‌ جوهر و هسته اصلی آفرینش خداوند است. از این روست که کار شما با عشق و ایثار درآمیخته است و همین نکته باعث شد که در دوره سخت همه‌گیری کرونا، شما خوبان با جانفشانی‌هایتان و با اهدای جان شیرینتان، همه ما را مدیون مهر و محبت خود کردید.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه