جلسه اوپک پلاس آنلاین شد

بلومبرگ گزارش داد: گروه اوپک پلاس تصمیم خود برای برگزاری جلسه حضوری در روز 4 دسامبر را تغییر داده و قرار است این نشست آنلاین برگزار شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از بلومبرگ، منابع آگاه می‌گویند: گروه اوپک پلاس تصمیم خود را برای برگزاری نشست حضوری در وین اتریش تغییر داده و قرار است این نشست روز 4 دسامبر به صورت آنلاین برگزار شود.

قرار است در این نشست مذاکراتی در راستای تنظیم بازار نفت با توجه به مشکلات موجود ناشی از کاهش قیمت و نگرانی‌ها نسبت به وقوع رکود اقتصادی در غرب و اعمال قرنطینه‌های کرونایی در چین برگزار شود.

به نقل از آرگوس مدیا، یکی از این منابع آگاه گفته که نشست کمیته فنی گروه اوپک پلاس و همچنین نشست وزرای ناظر نیز قرار است به صورت مجازی برگزار شود. ماه اکتبر بود که پس از حدود دو سال برای نخستین بار شاهد برگزاری نشست حضوری از سوی اعضای گروه اوپک پلاس بودیم و در این نشست تصمیم این گروه بر این شد تا عرضه نفت خود به بازار جهانی را از ابتدای ماه نوامبر تا آخر سال 2023 روزانه 2 میلیون بشکه کاهش دهند.

به طور کلی از ماه مارس سال 2020 به بعد،‌گروه اوپک پلاس تمام نشست‌های خود را به خاطر شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار کرده بود. این گروه البته ماهانه نشست‌‌‌‌هایی را برای بازبینی در سیاست‌‌‌‌های تولید نفت خود با توجه به اوضاع بازار برگزار می‌کند.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه