مطالبات استخدامی پرستاران به نتیجه‌ای نرسیده است

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با بیان اینکه مطالبات استخدامی پرستاران هنوز به نتیجه نرسیده گفت: برای امروز و فردا دیدارهایی برنامه ریزی شده و امیدواریم در این دو روز خبرهای خوبی را به پرستاران اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار سلامت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، امین کوهساریان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران به مناسبت روز پرستار در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت وگو اظهارکرد: هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با بازدید از مراکز درمانی و دیدار با پرستاران، مسائل و مشکلات را به مراکز ذیربط منتقل کرد.

وی افزود: در روزهای گذشته یک پرداخت به صورت علی الحساب تحت عنوان تعرفه گذاری در دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران انجام شده اما نقایصی داشت و امیدواریم این نقایص در مراحل بعدی برطرف شود تا شیرینی اجرای تعرفه گذاری به کام پرستاران بماند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران خاطرنشان کرد: تعرفه گذاری خدمات پرستاری، نوعی ارزشگذاری به زحمات و تلاش‌هایی است که گروه درمانی پرستاری در مراکز درمانی و بیمارستانی ارائه می‌کنند و فرآیند آن هم تقریباً مانند فرآیند تعرفه‌ای است که برای خدمات پزشکی تعیین می‌شود. 

کوهساریان با بیان اینکه مطالبات استخدامی پرستاران هنوز به نتیجه‌ای نرسیده گفت: برای امروز و فردا دیدارهایی برنامه ریزی شده و امیدواریم ظرف امروز و فردا بتوانیم خبرهای خوبی را به پرستاران اعلام کنیم.

وی از کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری گفت و تصریح کرد: انتظار داشتیم که تا قبل از روز پرستار خبرخوشی را برای جذب پرستاران داشته باشیم اما متأسفانه محقق نشده و امیدواریم در دیدارهای این دو روز با مسئولان ارشد کشوری خبرهای خوشی برای مردم داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران عنوان کرد: در حال حاضر شاخص پرستار نسبت به تخت بیمارستانی در تهران نزدیک به یک است درحالیکه این عدد باید 1.8 باشد بنابراین هر پرستار جای دو نفر کار می‌کند و حتماً لازم است که کمبود نیروی انسانی در این حوزه جبران شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه