سجادی: قدردان زحمات کی‌روش هستیم/ باید به فکر جام ملت‌های آسیا باشیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما قدردان زحمات کارلوس کی‌روش در تیم ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حمید سجادی در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام جهانی 2022 اظهار داشت: در چند ماه آینده باید منسجم و متحد برای جام ملت های آسیا آماده شویم. این مسابقات خیلی زود فرا می رسد و به همین دلیل تیم خیلی زود باید دور هم جمع شود و تمریناتش را دنبال کند. امیدوارم بتوانیم به فدراسیون کمک کنیم تا تیم برای جام ملت های آسیا به خوبی آماده شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج تیم ملی برای وزارت ورزش راضی کننده بود یا خیر، تصریح کرد: به هر حال جام جهانی است. همه دوست داشتیم که تیم ملی صعود کند. بازیکنان بسیار تلاش کردند و قضاوتی که باید انجام شود را کادر فنی و مردم باید بدهند. من در هر سه بازی حضور داشتم و تلاش می‌کردم تا در روزهای بازی کنار تیم باشم. خیلی از تیم ها نتوانستند صعود کنند. حتی قطر هم حذف شد و نتوانست کار خاصی انجام دهد. 

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مهم برای ما کیفیت عملکرد بازیکنان بود که در بازی با ولز همه را خوشحال کردند. در بازی آخر هم در نیمه دوم بازیکنان بسیار تلاش کردند و در نهایت نتیجه طور دیگری رقم خورد. این عزیزان فارغ از هر نتیجه ای بهترین های ما هستند و امیدوارم که قدردان حضورشان باشیم. چیزی که در جام جهانی مشهود بود پیشرفت بسیار زیاد فوتبال بود.

سجادی ادامه داد: فوتبال دیگر مثل سابق نیست و باید به فکر تقویت این رشته بیش از پیش باشیم. تحولی که در فوتبال ایجاد شده را باید در کشورمان اجرا کنیم. زمین، کمپ و برنامه خوب از مواردی است که باید آنها را فراهم کنیم. شرایطی که ما در چند ماه گذشته داشتیم کمی خاص بود و مطلوب نبود. برخی مواقع نیاز به تصمیم گیری سریع داشتیم. امیدوارم که برای جام ملت ها هم به یک جمع بندی خوب برسیم و برنامه تیم را منسجم ببندیم.

وی درخصوص شرایط ادامه حضور کی روش در تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: مسائل فنی در فدراسیون پیگیری می شود. ما قدردان زحمات کی روش هستیم و مواضع و نگرش و حمایت های وی برای ما قابل احترام بود. با توجه به فرصت اندکی که کی روش داشت عملکرد وی مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان درمورد اینکه گفته می‌شود کی روش از تیم ملی خداحافظی کرده است، تصریح کرد: خبر خداحافظی کی‌روش را نشنیده ام. ما ابتدا از فدراسیون حمایت می کنیم و اگر نظر ما را هم برای ادامه کار با کی روش بخواهند حمایت می کنیم. از زحمات کی روش تشکر می کنم، چون ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و بازیکنان هم او را خیلی دوست دارند. اگر نظر فدراسیون ادامه کار با کی روش باشد ما هم با کمال میل حمایت می کنیم. اما چون این تصمیمات فنی است باید منتظر نظر فدراسیون باشیم تا سپس نظر خود را اعلام کنیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه