مشکل تصفیه فاضلاب و آسیب های اجتماعی شهرک مهرگان برطرف می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در بازدید میدانی از دو منطقه کم برخوردار شهرستان نکا برلزوم ساماندهی آسیب های اجتماعی وتامین خدمات مورد نیاز این مناطق تاکید کرد.

 ‏به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ساری روح الله سلگی در جریان این بازدید که فرماندار و مسئولان شهرستان‌ نکا و مدیران کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بهزیستی مازندران نیز حضور داشتند ضمن دیدار و گفتگو با ساکنان این محلات، کمبودها و نیازهای آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

وی در بازدید از شهرک مهرگان نکا مهمترین مشکلات آن را آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، سرقت، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر عنوان و تاکید کرد:دستگاه‌های مسئول استانی با هماهنگی فرمانداری نکا طرف یک ماه آینده طرح ویژه برون رفت از مشکلات حوزه آسیب های اجتماعی در شهرک مهرگان نکا را تهیه ، تدوین و برای تصمیم‌گیری ارائه کنند.

معاون استاندار مازندران همچنین مهمترین مشکل ساکنان مسکن مهر نکارا فقدان سیستم تصفیه فاضلاب دانست وافزود: با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی مشکل تصفیه فاضلاب ساکنان مسکن مهر نکا برطرف خواهد شد.

سلگی با اشاره به اعتراض ساکنان این شهرک در خصوص عدم راه اندازی آسانسور واحدهای تحویلی دستگاه‌های مسئول ازجمله مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار نکا را ملزم کرد تا در اسرع وقت ضمن بررسی موضوع نسبت به حل آن اقدام کنند.

این مسئول سیاسی و امنیتی لزوم تسریع در اجرای طرح تحول اجتماعی و فرهنگی در مناطق آسیب پذیر شهرستان نکا را خاطر نشان کرد و افزود: اجرای این طرح بزودی در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار خواهد گرفت.

سلگی، همچنین در این بازدید از نیروی انتظامی خواست تا برای تقویت امنیت ساکنان شهرک مهرگان هرچه سریع تر نسبت به ایجاد پاسگاه انتظامی در این محدوه اقدام کند.

شایان ذکر است در جریان این بازدید ساکنان مسکن مهر نکا در گفتگوی صمیمانه با معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران ضمن بیان مشکلات و خواسته های خود از دغدغه و تلاش سلگی برای رفع تنگناهای مربوطه تقدیر کردند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه