رئیس جمهور: سفرهای خود را تا اتمام مشکلات به کردستان تکرار خواهم کرد

رئیس جمهور کشور با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به سنندج ضرورتی بود که مطالبه هشت ساله مردم بود، گفت: تا اتمام مشکلات، سفرهای استانی به کردستان را تکرار خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سنندج، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار مردم سنندج و آیین افتتاح پروژه آبرسانی به این شهر که در سالن آزادی سنندج در حال برگزاری است، با تبریک روز پرستار، اظهار داشت: حضور در جمع مردم صمیمی، خونگرم و باصفا کردستان مایه افتخار است.

وی افزود: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به سنندج یک ضرورت بود که مطالبه هشت ساله مردم بود که با تلاش وزارت نیرو و استاندار و پیمانکاران به نتیجه رسید و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ما از این جهت خرسندیم که مردم سنندج می‌توانند از آب گوارا بهره ببرند.

وی همچنین به پروژه‌های ریلی همدان سنندج و فرودگاه سقز اشاره کرد و گفت: بر اتمام این پروژه‌ها تاکید شده و در اولویت قرار دارد.

وی گفت: این سفر را بارها تکرار خواهیم کرد تا مشکلات استان کردستان و شهرستان‌ها مرتفع شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج که عملیات اجرایی آن بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، امروز با حضور آیت‌الله رییسی و با ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این خبر در حال تکمیل شده است

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه