هفته هفدهم لیگ برتر| استقلال- ملوان؛ پایان ناکامی با حضورهواداران؟/ سپاهان در شهرخسته

مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام دو مسابقه آغاز می‌شود که استقلال میزبان ملوان انزلی است و سپاهان رده دومی میهمان نساجی مازندران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، دیدارهای هفته هفدهم در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود آن هم در حالیکه مهم ترین اتفاق بازگشت تماشاگران به ورزشگاه است، می توان گفت لیگ برتر شروعی مجدد خواهد داشت. قطعا شور و هیجان تماشاگران به بازیکنان منتقل خواهد شد و آنها با انگیزه بیشتری در میدان حاضر خواهند شد.

نگاهی به دو مسابقه فردا  می اندازیم؛

استقلال - ملوان انزلی؛ قطع نوار ناکامی آبی با هواداران؟

آبی پوشان با دو شکست متوالی در لیگ برتر به رده چها رم جدول سقوط کردند تا ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال روی لبه تیغ قرار بگیرد و هواداران از نتایج و شیوه بازی استقلال رضایت ندارند با این حال مدیریت باشگاه از سرمربی تیم حمایت کرده است. حریف آبی‌ها تیم قدیمی و ریشه دار ملوان است که با دو برد پیاپی خود را در جدول لیگ بالا کشیده و از قعر جدول جدا شده و به رده یازدهم رسیده است.

ملوان آنقدر اعتماد به نفس پیدا کرده که حالا برزگر مربی این تیم می گوید مقابل استقلال هم برای برد به میدان خواهیم رفت. استقلال اما تیم قدرتمندی است به شرطی که حاشیه ها و مشکلات فرافنی به این تیم ضربه نزند. بعد از باخت به سپاهان ، سیاوش یزدانی مدافع استقلال از سوی کادرفنی کنار گذاشته شد.  ساپینتو اولین بردش را در انزلی  به دست آورد و البته اولین حاشیه سازی این مربی پرتغالی هم در انزلی رقم خورد و به برانکارد لگد زد و بعد از برد 3 بر یک از آنها عذرخواهی کرد!

ملوان اکنون تیم دیگری است که 7 هفته شکست نخورده و آخرین باخت این تیم مقابل پرسپولیس ثبت شده است و نمی‌خواهد بازهم مقابل قطب آبی فوتبال هم بازنده شود. استقلال اگر نمی خواهد  میدان رقابت با دیگرمدعیان قهرمانی را ترک کند باید در این مسابقه پیروز شود وگرنه ممکن است خیلی زود این تیم دچار تغییر و تحول در کادرفنی شود، ساپینتو  می داند در صورت برنده نشدن در سومین هفته متوالی تبعات سنگینی برای او و همکارانش خواهد داشت. با توجه به حضور 30 هزار نفری تماشاگران،  استقلال قطعا در این بازی زورش بیش از گذشته خواهد بود و ساپینتو امیدوار است با حمایت تماشاگران استقلال با یک برد خوب به لیگ برگردد. این بازی البته در اوایل اسفند در جام حذفی دوباره تکرار خواهد شد و دو تیم به قید قرعه باید یک مسابقه دیگر باهم برگزار کنند آن هم در حالیکه ملوان مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورده و از گردونه کنار رفته بود ولی استفاده از بازیکن غیرمجاز در تیم حریف باعث بازگشت ملوان به جام شده است. 

نساجی مازندران - سپاهان اصفهان؛ جدالی زیبا در شهرخسته

تماشاگران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر می توانند بزرگترین ابزار حمید مطهری و شاگردانش برای مقابله با سپاهان باشد، نساجی مازندان با حضور هوادارانش قطعا تیمی قدرتمند تر و خطرناک تر خواهد بود و هوادران دو آتشه نساجی مدام از تیم محبوب‌شان می خواهند هجومی بازی کنند البته در آنسوی میدان سپاهان قراردارد، تیمی قدرتمند و پرمهره که راحت امتیاز از دست نمی دهد و هوادارانش حتی از قرار گرفتن روی پله دوم جدول و پشت سر پرسپولیس هم ناراحتند!

به این ترتیب می توان انتظار یک مسابقه هجومی، جذاب و تماشاگر پسندرا  از هر دو تیم داشت مسابقه ای که بازیکنان و مربیان فقط تمرکزشان روی فوتبال است نه حواشی و جنجال‌های بیهوده، نساجی در بازی رفت 2 بر یک بازنده شد اما فوتبال خوبی ارایه کرد و سپاهان هم بعد از شکست دادن استقلال اسب خود را برای کورس قهرمانی زین کرده است. زردپوشان اصفهانی در لیگ سه برد متوالی دارند و نمی خواهند نوار بردهایشان قطع شود ماموریتی که در قائمشهر بسیار سخت به نظر می رسد. سپاهان با 23 گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

برنامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر:

هفته هفدهم؛ تکریم پیشکسوتان فوتبال
پنجشنبه ۶ بهمن

استقلال - ملوان بندرانزلی - ساعت ۱۵- ورزشگاه آزادی تهران
نساجی مازندران - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۷- ورزشگاه وطنی قائم‌شهر
جمعه ۷ بهمن

آلومینیوم اراک- صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۴- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
ذوب آهن اصفهان- تراکتور تبریز - ساعت ۱۴- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر
پیکان تهران - مس کرمان - ساعت ۱۴- ورزشگاه انقلاب کرج
گل گهر سیرجان - مس رفسنجان - ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
نفت مسجد سلیمان- هوادار تهران - ساعت ۱۶- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
فولاد خوزستان- پرسپولیس - ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه