آماده باش در منطقه زلزله زده خوی/ احتمال برپایی بیمارستان‌های صحرایی

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:بیمارستان خوی در حالت آماده باش بوده و احتمال برپایی بیمارستان صحرایی نیز وجود دارد.

محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار رفاه و آسیب های اجتماعی فارس با اشاره به وقوع زلزله در منطقه خوی، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله در منطقه خوی استان های زنجان و آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار به حالت آماده باش در آمده اند و تیم های ارزیابی به منطقه اعزام شده اند.

وی افزود: بیشتر نیاز است که چادر و وسایل گرمایشی تهیه و در میان مردم زلزله زده توزیع شود. زلزله در ۷ کیلومتری خوی رخ داده و با توجه به اینکه امشب مردم نگران هستند اولین نیاز آنها تهیه وسایل گرمایشی است که در حال تهیه این تجهیزات هستیم.

نامی ادامه داد: در حال تهیه کانکس و اعزام از تهران و استان‌های شرقی هستیم و این تجهیزات را تا فردا به منطقه زلزله زده خوی ارسال خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشورادامه داد: آذربایجان و منطقه زلزله زده خوی و شهرهایی مانند سلماس به حالت آماده باش هستند و سوله های بحران خود را آماده کرده‌اند، سوله های خوی نیز آماده هستند و امشب مردم را در آن اسکان خواهیم داد.

نامی با اشاره به خدمات بیمارستان‌ها در منطقه خوی، خاطرنشان کرد: بیمارستان ها شلوغ شده و در حالت آماده باش هستند و احتمال برپایی یمارستان صحرایی وجود که اینها نیز تدارک دیده می شود.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۲ تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده و در حال بررسی میان خسارت هستیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه