«آسیب‌شناسی سیاست تقنینی جمهوری اسلامی در مبارزه با موادمخدر» منتشر شد

کتاب «آسیب‌شناسی سیاست تقنینی جمهوری اسلامی در مبارزه با موادمخدر» به قلم ابوالحسن صفرپور و توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش گروه آسیب‌های اجتماعی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد،کتاب «آسیب‌شناسی سیاست تقنینی جمهوری اسلامی در مبارزه با موادمخدر» به قلم ابوالحسن صفرپور و توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.

کتاب حاضر به بررسی و آسیب‌شناسی مسیر طی شده در سیاست‌گذاری مبارزه با موادمخدر در طول سالیان متمادی و به طور خاص بررسی نتایج حاصل از اصلاح قانون در سال 1396 می‌پردازد. 

ابوالحسن صفرپور، گردآورنده کتاب، در فصل اول به وضعیت تولید، توزیع و مصرف در ایران و جهان و مرور تاریخ مبارزه با موادمخدر در کشورمان تا سال 1396 می‌پردازد. در فصل دوم قانون الحاق یک ماده به قانون مبارزه با موادمخدر ومسیر منتهی به تصویب این قانون را بررسی و آسیب‌شناسی می‌کند. و در فصل سوم با بررسی نتایج حاصل از تصویب این قانون تلاش می‌کند تا تصویر روشنی از معایب آن به دست دهد. صفحات پایانی کتاب نیز پیشنهادهایی برای اصلاح روند سیاست‌گذاری در حوزه مبارزه با موادمخدر ارائه می‌کند.

«آسیب‌شناسی سیاست تقنینی جمهوری اسلامی در مبارزه با موادمخدر» در ۵۰۰ نسخه و با حمایت و سفارش قرارگاه مردمی تحول اجتماعی شهید اسداللهی، توسط انتشارات جهاد‌ دانشگاهی به چاپ رسیده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه