دریادار کاویانی: انقلاب اسلامی با شتاب رو به پیشرفت است/ ایران اسلامی همه مولفه‌های قدرت را در اختیار دارد

جانشین نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شتاب بیشتری در حال پیمایش مسیر و پیشرفت است، گفت: ایران اسلامی همه مولفه‌های قدرت را در اختیار دارد.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت پدران دریادل به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) در دانشگاه دریایی نوشهر ضمن تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی دارای تمدنی بزرگ است که مقابل تمدن غرب و نظام سلطه صف آرایی کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال مقابل تمام نظام سلطه ایستاده است، افزود: انقلاب اسلامی در زمان تاریکی و جهالت جهان رخ داد و تاریکی را از جهان زدود.

دریادار کاویانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تفکر آسمانی و خاص رخ داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رغم همه توطئه‌ها برای اندازی، انقلاب اسلامی ایران در آستانه سالگرد پیروزی ۴۵ ساله است و این پیروزی به برکت جانشفانی شهیدان حاصل شد و با شتاب بیشتری در حال پیمایش مسیر است.

وی اضافه کرد: پیام فرهنگی انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرد و ملت‌ها فهمیدند که می‌توانند در برابر نظام سلطه ایستادگی کنند و آمریکایی‌ها از ایدئولوژی انقلاب و اسلام هراس دارند.

دریادار کاویانی با بیان این که دشمنان خباثت‌های زیادی علیه نظام مقدس اسلامی به راه انداختند، بیان کرد: کشور‌های زیادی از جمله آمریکایی‌ها در جنگ به رژیم بعث کمک کردند، اما در نتیجه با شکست مواجه شدند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران اسلامی تمامی مؤلفه‌های قدرت را دارا است، تاکید کرد: امروز در صحنه دریا‌ها حضور قدرتمندانه‌ای داریم و منطقه نفوذ ما در فضا‌های بین المللی است و نیروی دریایی توان انجام مأموریت را داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه