پایگاه سلامت قاسم‌آباد به بهره‌برداری رسید

استاندار همدان از بهره‌برداری پایگاه سلامت قاسم آباد خبر داد و گفت: اولین پروژه‌ای که در اولین روز ایام الله فجر در افتتاح شد در حوزه سلامت است چراکه دولت اهتمام ویژه‌ای به این بخش دارد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در آیین افتتاحیه پایگاه سلامت قاسم‌آباد در دهه مبارک فجر با بیان اینکه پروژه‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد با هدف خدمت‌رسانی به مردم است اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۱۵۶ پروژه مورد افتتاح قرار می‌گیرد و هر روز در یک شهرستان به منظور بهره‌برداری پروژه‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ۱۵۰ پروژه در استان کلنگ‌زنی خواهد شد افزود: اولین پروژه‌ای که امروز افتتاح شد در حوزه سلامت است چراکه دولت سیزدهم در حوزه سلامت اهتمام ویژه دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: پایگاه سلامت قاسم‌آباد در سال ۹۷ شروع شده و با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیارد ریال هزینه تجهیزات به بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه ۷۰۵ مترمربع مساحت و جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر را زیر پوشش دارد تصریح کرد: ۱۲ پرنسل در این پایگاه شاغل می‌شوند.

قاسمی‌فرزاد به افتتاح در اسرع وقت بیمارستان اکباتان اشاره کرد و گفت: فصل زمستان و بارش نزولات جوی که شکرگزار خداوند هستیم در محوطه سازی این پروژه وقفه انداخته است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه