پیش‌فروش‌ ایران‌خودرو‌ از ساعت 14 امروز و تحویل تا اسفند 1402/ قفل ماندن ظرفیت آریسان از دقایق اولیه عرضه

طرح پیش‌فروش 3 محصول ایران‌خودرو از ساعت 14 امروز ‌پنجشنبه ۱۳ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، شرکت ایران خودرو امروز در قالب دو بخشنامه عرضه خودرو را انجام می‌دهد.

اولین عرضه، عرضه وانت آریسان بود؛ شرکت ایران‌خودرو طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز (بدون قرعه‌کشی) را با در نظر گرفتن هر کد ملی یک دستگاه و دارا بودن گواهینامه رانندگی با موعد تحویل 90 روزه اجرا می‌کند.

 

 

با اینحال به گفته متقاضیان، از همان دقایق اولیه عرضه وانت آریسان، این پیام در هنگام ثبت‌نام این خودرو درج شد که: «در حال حاضر کل ظرفیت این برنامه فروش، در حال خرید می‌باشد، در صورت آزاد شدن ظرفیت و انصراف مشتریان در صف خرید، می توانید مجددا برای سفارش خودرو تلاش فرمایید».

 

به گفته متقاضیان، این هم شیوه جدید ایران خودرو برای ایجاد اختلال در ثبت‌نام است، همان‌گونه که پیش از این ایران‌خودرو دیزل در ثبت‌نام فوتون، سایت را در طول مدت ثبت‌نام بست و پس از باز کردن سایت، اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده است.

* آغاز فروش 3 محصول ایران‌ خودرو از ساعت 14 امروز ‌

زمان فعال‌سازی‌ بخشنامه دوم ایران‌خودرو برای عرضه‌ روی سایت، ساعت 14 امروز است که تا روز شنبه 22 بهمن ادامه دارد که شامل خودروهای پارس بنزینی xu7p، رانا پلاس و سورن پلاس بنزینی است

‌مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

این خودروها در قالب پیش فروش است و تحویل آنها با قیمت روز کارخانه تا اسفند 1402 تعیین شده است.

 

 

طبق اعلام ایران خودرو‌ این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود؛ به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن‌‌، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه