خودروسازی باید از انحصار خارج شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی با برنامه‌ریزی و تصمیم درست شدنی است گفت: خودروسازی باید از انحصار خارج شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع فرماندهان و پرسنل پلیس راهور با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شبهه در اذهان جامعه است، اظهار کرد: آنچه توسط رسانه‌های دشمن به عنوان تاریخ گاهی از موارد نقل می‌شود، در اصل گزارش ناقصی از تاریخ است و قسمتی که خود می‌خواهند را بیان می‌کنند، بنابراین در این شرایط انسان نمی‌تواند قضاوت درستی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای بررسی عملکرد یک مجموعه، باید کل مجموعه را مورد نقد قرار دهیم، یادآور شد: شاید بهترین کسانی که می‌تواند گزارش شرایط پهلوی را از او شنید و به آن اعتماد کرد، حضرت امام خمینی(ره) است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه نسل جوان باید گذشته این کشور را مطالعه کند، خاطرنشان کرد: در طول دوره پهلوی اول و پهلوی دوم، نفت و پول این کشور که ذخیره‌ای برای آیندگان بود در جیب انگلیس قرار داشت و تنها پول اندکی به ایران و شاه پرداخت می‌شد.

وی به تشریح وضعیت خدمت‌رسانی به مردم در دوران پهلوی پرداخت و گفت: وضعیت اقتصادی و وضعیت اجتماعی در آن دوران شرایط سختی برای مردم ایجاد کرده و حتی می‌توان گفت در روستاها و در بعضی از شهرها خدماتی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه البته امروز نیز در برخی از مسائل همچون تبعیض در پرداخت حقوق و عدالت با مشکلاتی روبرو هستیم که باید در مسیر رفع آن قدم برداریم، یادآور شد: امروز پول نفت در جیب مردم است و مردم خودشان کشور را اداره می‌کنند و یا اینکه در فضای رسانه‌ای به راحتی می‌‎توانند رئیس جمهور و مسئولان را نقد کنند، اما در دوران طاغوت مردم حتی در منزل خود هم جرأت صحبت در مورد شاه را نداشتند.

شعبانی گرانی و مشکلات اقتصادی را نقطه ضعف جدی در کشور عنوان کرد و گفت: امروز مردم نیازمند آرامش در جامعه و زندگی خود هستند و نباید هر روز احساس کنند قیمت کالاها در بازار در حال افزایش قیمت است.

وی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی، به برنامه اقتصادی و تصمیم‌گیری درست برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: به طور مثال یکی از مشکلات اساسی کشور بحث خودروسازی است که باید اصلاح شود و از عرصه انحصار خارج شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: انقلاب اسلامی، اختیار کشور که در دست استعمار بود را از آنها گرفت و امروز اداره کشور را به مردم سپرده است.

وی با بیان اینکه شرایط ژاندارمری آن روز با نیروهای نظامی امروز قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: یک مستشار آمریکایی برای حضور در ایران حق توحش می‌گرفت و این درد بود برای ما.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز دشمن جرأت تهدید نظامی ایران قوی را ندارد، گفت: تنها کاری که دشمن می‌تواند آن را انجام دهد، تحریم‌های ظالمانه‌ای است که در حق مردم ایران اعمال می‌کند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه