ضرب‌الاجل استاندار برای حل مشکلات ناشی از بارندگی/ 6 دستگاه بلدوزر وارد استان می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز معاونان استانداری همراه با معاونان ادارات‌ کل به شهرستان‌ها سفر می‌کنند تا مشکلات را از نزدیک رصد کنند، گفت: همه مشکلات ناشی از بارندگی باید تا فردا برطرف شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌هایی که اعتبارات ماده ۱۷ را نگرفته‌اند پیگیر باشند تا با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه این اعتبار را جذب کنند و این موضوع باید تا هفته آینده انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمام مشکلات شهرها و روستاهای استان که با بارش برف ایجاد شده‌ است تا صبح فردا باید حل شود.

وی با اشاره به اینکه نباید در هیچ نقطه از استان قطعی برق، گاز و آب و حتی تلفن داشته باشیم، افزود: در هیچ جایگاه سوختی نباید کمبود وجود داشته باشد و این مهم را معاونان حتما پیگیری کنند.

حیدری با اشاره به اینکه امروز معاونان استانداری همراه با معاونان ادارات‌ کل به شهرستان‌های مربوطه سفر می‌کنند تا مشکلات را از نزدیک رصد کنند، اضافه کرد: همه این مشکلات باید تا فردا برطرف شود.

وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند

وی با اشاره به اینکه وزیر کشور قصد سفر به استان را دارد و در روزهای آینده این سفر محقق خواهد شد، عنوان کرد: راهداری به کمک تجهیزاتی که در اختیار دارد و همچنین ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر تمام جاده‌های مسدود را بازگشایی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی ۶ دستگاه بُلدوزر وارد استان می‌شود که ۳ دستگاه آن به شهرستان‌های بن، لردگان و بروجن می‌رود و سه دستگاه مستقیم به کوهرنگ اعزام می‌شود.

وی افزود: شهرداران با تمام امکاناتی که در اختیار دارند بسیج شوند تا دیگر در هیچ کوچه و خیابانی تا فردا برف نباشد.

حیدری اضافه کرد: مدیران آبفا و آب منطقه‌ای استان آب استان را مدیریت کنند تا قطعی در این حوزه نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: در جلسه ستاد مدیریت بحران فردا از تمام مدیران و معاونان گزارش کار خواهم خواست از این رو همه به وظایف خود عمل کنند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه