برگزاری اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد

مسئول بسیج رسانه استان یزد گفت‌: مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۶ یهمن ماه در محل سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شود.

علی محمد پارسائیان، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد دقایقی پیش در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت مشارکت مطلوب اصحاب رسانه در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان، اظهار کرد: فراخوان این دوره جشنواره ابوذر از ششم اردیبهشت ماه امسال با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و خبرنگاران منتشر شد.

وی با بیان این‌که تا پایان مهلت ارسال آثار بالغ بر ۴۰۰ اثر در قالب‌های مختلف گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس و مستند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود:‌ از تعداد آثار رسیده بیش از ۳۵۰ اثر وارد مرحل ارزیابی داوری شد.

پارسائیان گفت: پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و شادکامی، خانواده و فرزندآوری و سبک ایرانی ـ اسلامی از موضوعات ملی این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد با بیان این‌که نفرات برتر این دوره جشنواره ابوذر برای شرکت در سطح ملی به تهران معرفی شدند، تصریح کرد:‌ بعد از اتمام داوری آثار در نهایت حدود ۲۵ نفر حائز رتبه های اول تا سوم این دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر شدند.

پارسائیان در خصوص ویژه برنامه اختتامیه و معرفی نفرات برتر این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد، خاطرنشان کرد:‌ طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۶ یهمن ماه در محل سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شود.

وی حضور فرمانده ارشد سپاه الغدیر، استاندار، امام جمعه و دیگر مسئولان ارشد استانی را از جمله مهمترین ویژگی های این رویداد فرهنگی و رسانه ای در استان یزد دانست و تأکید کرد:‌ از تمام اصحاب رسانه استان یزد دعوت می شود به صورت خانوادگی در این مراسم اختتامیه حضور یابند.

پایان پیام/الف

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه