افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه آبی به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه فجر 15 پروژه آب منطقه‌ای به ارزش 20 هزار میلیارد ریال در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فردوس کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در شهرکرد گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۵ پروژه آب منطقه‌ای به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: خطوط فرعی تامین آب شرب در شهرهای بن، فرادنبه، بروجن، افتتاح مخزن تعادلی سفیددشت، افتتاح ایستگاه پمپاژ سامان، اتصال خط انتقال آب تهلیجان شهرکرد و همچنین ساماندهی مسیل روستای بارده، ساماندهی رودخانه‌های کارون (بازه‌بالد و کاوند) در شهرستان اردل، ساماندهی رودخانه کارون(بازه دره‌بید و دره یاس) در شهرستان کیار، ساماندهی رودخانه زاینده‌رود در بازه سودجان و ساماندهی رودخانه‌های شهرستان فارسان به ارزش چهار هزار میلیارد ریال همزمان با دومین روز دهه فجر در استان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از کلنگ‌زنی پروژه‌های سد آقبلاغ و خطوط فرعی یانچشمه، شیخ شبان و وردنجان خبر داد و افزود: برای پروژه‌های کلنگ‌زنی هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه