شهیدمحمودحسن گاویار: خداوندا ما را در مسیر شهادت قرار بده

شهیدمحمودحسن گاویار در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: خداوندا ما را در مسیر شهادت قرار بده.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

3050/ تبرک لحظاتمان با شهیدمحمودحسن گاویار:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بر تمام‌رزمندگان اسلام و با درود بر خانواده‌هاى شهداى اسلام.

مادر مهربانم و پدر عزیزم بسیار زحمت کشیدید که مرا به این سن و سال رساندید و اکنون مرا فداى رهبر و قربان اسلام کردید. خداوند اجرتان دهد. هیچ کس جز شما، بعد از خداوند و مولایش و ائمه به گردنم حق ندارد و امیدوارم تمام زحمت‌هایى که براى من کشیدید را حلال کنید.

خوشحالم خداوند مرا در مسیر شهادت قرار داده‌، از شما مادر می‌خواهم به شهید شدن من افتخار کنی و رسالت مادر یک شهید را که همان زینب‌وار بودن است انجام بدهى و هر که ضد ولایت فقیه و رهبریت امام صحبت کرد با او مخالفت و مبارزه کنید.

 مادر عزیزم اگر مزارى داشتم بر سر مزارم که آمدى به جاى گریه از تو می‌خواهم سخنرانى نمایى و براى من فاتحه‌خوانى کن و بقیه خانواده‌هاى شهداى عزیز روحیه بدهى.

برادرم هدف زندگیت را مشخص کن و راه شهدا را ادامه بده و آنها را سرلوحه خود قرار بده.

 مرا حلال کنند و براى آخرین بار با همگى شما خداحافظى مى‌کنم والسلام خداحافظ. به امید زیارت کربلاى عزیز و به امید ظهور کردن حضرت مهدى موعود.

انتهای پیام/89001/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه