کم‌کاری‌های دهه 90 کشور را هشت سال عقب انداخت/ ترمیم حفاری در خیابان‌های اهواز خیلی طولانی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: متاسفانه دهه ۹۰ در کشور، دهه کم کاری برخی مسولان بود که باعث شد هشت سال عقب بیفتیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ایام دهه فجر و فرارسیدن روز پدر و میلاد امام علی (ع) اظهار کرد: دشمنان و آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند انقلاب ایران به پیروزی برسد و ۴۴ سال است به انواع گوناگون به دنبال کارشکنی در کشور هستند.

وی در عین با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال در استان بیان کرد: باید در خوزستان ظرفیت‌ تولید و صنعت افزایش پیدا کند تا تا نیروهای بیشتری مشغول به کار شوند .

خطیب جمعه اهواز ادامه داد: امروز ما در حوزه های علمی، تکنولوژی و خیلی از عرصه ها دیگر رتبه بالایی داریم ولی در مسایل اقتصادی ضعیف هستیم چون به خوبی در این حوزه عمل نکرده‌ایم.

وی افزود: باید واحدهای صنعتی را که برخی تعطیل و نیمه تعطیل هستند احیا کنیم و با یک تیم ویژه به دنبال این باشیم تا چرخ تولید و اقتصاد در استان به پیشرفت برسد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بابیان اینکه باید از نخبه ها در صنعت و تولید استفاده کرد، خاطر نشان کرد: بسیاری از محصولات ما کیفیت برتری نسبت به نمونه خارجی دارند و باید دولت تلاش کند تا استفاده از کالاهای داخلی را در بین مردم افزایش دهد.

 وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های شهر اهواز و استان استفاده کرد، یادآور شد: در سایر شهرهای کشور وقتی خیابانی حفاری می‌شود ظرف یک روز اصلاح می شود ولی در اهواز و برخی شهرهای استان این چنین نیست، مسئولین این حوزه باید تلاش کنند تا ما هم مثل سایر شهرها و استان‌ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: متاسفانه دهه ۹۰ در کشور، دهه کم کاری برخی مسولان بود که باعث شد هشت سال عقب بیفتیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه