امام جمعه جدید بندر ماهشهر به‌زودی معرفی می‌شود

امام جمعه موقت بندر ماهشهر گفت: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با شرایط و ضوابط موجود، یک فرد واجد شرایط را برای امامت جمعه انتخاب و به‌زودی معرفی خواهند کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام سید نزار پورموسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تبریک سالروز میلاد امام علی(ع)، روز پدر و فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اعتکاف، باید از این ایام به نحو احسن استفاده کرد.

وی با اشاره به تغییر سنگر و محل خدمت امام جمعه سابق بندر ماهشهر افزود: از حجت‌الاسلام محمدی‌پور بابت خدمات و زحماتشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه موقت بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: بعضی اوقات دیده یا شنیده شده که عده‌ای در خصوص انتصاب امام جمعه گمانه‌زنی می‌کنند و یا حتی بعضی از شخصیت‌ها را با گمانه‌زنی تخریب می‌کنند، از عموم درخواست دارم که عجله یا گمانه‌زنی‌ نکنند و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با شرایط و ضوابط موجود، یک فرد واجد شرایط را انتخاب و به زودی معرفی خواهند کرد.

وی با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم بیان کرد: در عصر حاضر شاهد بیشترین توهین و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم هستیم و اگر کسانی دنبال دلیل برای اثبات دشمنی غرب با قرآن و مسلمانان می‌گردند، همین هتاکی و توهین به مقدسات مسلمانان بالاترین دلیل اثبات دشمنی است.

پورموسوی اضافه کرد: دشمنان به اسم آزادی بیان به قرآن و پیامبر عظیم‌الشان اسلام توهین می‌کنند. چه کسی می‌گوید توهین به سایر ادیان آزادی بیان است؟

امام جمعه موقت بندرماهشهر تصریح کرد: از سال ۱۹۸۸ اهانت‌ها به اسلام با تالیف کتاب سلمان رشدی ملعون، اوج گرفت که امام خمینی(ره) حکم ارتداد این ملعون را صادر کرد و پس از سلمان رشدی نیز افراد دیگری اقدام به هتاکی به اسلام و مسلمانان کردند که در همین دنیا تاوان کار خود را پس خواهند داد.

وی عنوان کرد: هر چه دشمنان به دشمنی با اسلام، قرآن و مسلمان اقدام کنند، مردم جهان نسبت به اسلام و آموزه‌های دینی بیناتر خواهند شد.

پورموسوی ضمن محکومیت حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نوار غزه افزود: امیدواریم به زودی غده سرطانی اسرائیل از منطقه محو شود و وجودی از آن باقی نماند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه