دشمن منتظر پاسخ ایران به ترقه‌بازی‌های خود در اصفهان باشد

امام جمعه دزفول گفت: دشمن منتظر پاسخ ایران به ترقه‌بازی‌های خود در اصفهان باشد زیرا دوران بزن در رو برای آنها پایان یافته است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به تحریم‌های اخیر غربی‌ها و اروپایی‌ها علیه اشخاص و نهادهای در ایران اشاره داشت و اظهار کرد: اروپایی‌ها همچنان دچار خطای محاسباتی هستند زیرا غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیست‌ها و نوکر آمریکا شده‌اند.

وی در همین ارتباط بیان کرد: اروپا راهی برای بازگشت از این باتلاقی که برای خود ایجاد می‌کند، بگذارد.

امام جمعه دزفول در ادامه به حمله تعدادی ریزپرنده به یک مرکز نظامی در اصفهان اشاره کرد و افزود: دشمن منتظر پاسخ ایران به این ترقه‌بازی‌های خود باشد زیرا دوران بزن در رو برای آنها پایان یافته است.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی تهدید کردند که مراکز نظامی و هسته‌ای ایران را خواهند زد، تصریح کرد: تمام توان آنها همین ترقه‌بازی بود که هیچ آسیبی هم به تاسیسات ما وارد نکرده است.

قاضی‌دزفولی با اشاره به حوادث پیش آمده در فلسطین اشغالی خاطرنشان کرد: انجام عملیات‌های استشهادی در فلسطین، صهیونیست‌ها را کلافه کرده بود که تلاش کردند با این کار افکار عمومی خود را اقناع کنند.

وی با گرامیداشت دهه فجر گفت: یکی از مهمترین عرصه‌های درگیری مومنان و منافقان زنده نگه داشتن ایام الله است زیرا دشمنان برای فراموش کردن این ایام تلاش می‌کنند.

امام جمعه دزفول با یادآوری این نکته که دشمن سعی دارد دستاوردهای نظام را محو  کند، عنوان کرد: دشمنان تلاش دارند که رژیم شاهنشاهی را بزک‌ کرده تعریف کند که باید مراقب این جنگ نرم آنان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه