وحدت عامل اصلی پیروزی و مانایی انقلاب اسلامی است/مسولان ساده زیستی را اولویت خود قرار دهند

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه وحدت عامل اصلی پیروزی و مانایی انقلاب اسلامی است، گفت: مسولان در راستای خدمت به مردم ساده زیستی و خدمت صادقانه را اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد سنندج  شهر رمز موفقیت مسولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را صداقت، ساده زیستی و خدمت به مردم عنوان کرد و اظهار کرد: مسولان استان کردستان در راستای خدمت به مردم ساده زیستی و خدمت صادقانه را اولویت کاری خود قرار دهند.

وی گفت: خدمت به مردم از سفارشات خدا و رسول الله است و مقام معظم رهبری همواره به مسولان جمهوری اسلامی بر خدمت صادقانه به مردم تاکید دارند.

امام جمعه موقت سنندج عزت و محبوبیت مسولان را خدمات صادقانه، ساده زیستی و صادق بودن با مردم عنوان کرد و افزود: رفع محرومیت و حل مشکلات مردم از سوی مسولان امری ضروری بوده و باید در این راستا تلاش جهادی داشته باشند.

وی به نقد از جابر صحابه رسول الله و روایت خطبه ای از آن حضرت گفت: چهار عامل ضامن سعادت و رستگاری بشریت عنوان شده و بکارگیری آن در زندگی موجب فلاح و رستگاری انسان می شود.

وی توبه و آمرزش از گناهان و بازگشت از گناهان قبل از مرگ، تعجیل در انجام اعمال صالح، اصلاح رابطه انسان با خدا از طریق ذکر و یاد خدا، موجب سعادتمندی انسان می شود، افزود:  احسان و صدقه به فقرا موجب عاقبت خیری و حل مشکلات انسان و خیر و برکت و افزایش رزق و روزی در زندگی می شود.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه ضمن تبریک  دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی عامل پیروزی انقلاب اسلامی را یکدلی و اتحاد مردم و رهبری حکیمانه امام راحل دانست و بر اتحاد، وحدت و اخوت میان مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/85

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه