22 بهمن امسال بسیار حساس است/ مردم در بزنگاه‌های مهم نقش خود را بخوبی ایفا کرده‌اند

معاون عملیات سازمان بسیج گفت: ۲۲ بهمن امسال بسیار حساس است، دشمن با این جنگ ترکیبی که در چند ماه گذشته راه انداخت، نگاهش به این حضور و کاهش آمار شرکت‌کنندگان در این مراسم است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ورامین، سردار نصرت الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج جمعه شب در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در مسجد ارشاد ورامین برگزار شد، اظهار کرد: مردم ورامین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ ساز شدند و رزمندگان همیشه در صحنه این دیار زبانزد خاص و عام هستند.

وی به ولادت امیر المومنین علیه السلام اشاره کرد و گفت: علی(ع) در کتب غیرشیعه نیز به‌ عنوان اول مظلوم تاریخ نام برده شده است و جهان هستی مانند حضرت علی(ع) هرگز به خود نخواهد دید.

معاون عملیات سازمان بسیج  بیان کرد: زمانی دنیا به دو ابر قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود و دیگر کشورها باید مستعمره این دو ابر قدرت می‌شدند و آمریکایی‌ها با ۶۰ هزار مستشار در ایران حکمرانی می‌کردند و در عمل شاه مملکت هیچ قدرتی از خود نداشت.

سردار سیف ادامه داد: نیروهای ارشد نظامی در قبل از انقلاب و در زمان پهلوی توسط آمریکایی‌ها انتخاب می‌شدند و شاه مملکت کمترین اختیار را از خود داشت، نیروهای نظامی ما نیز بدون اذن و اطلاع شاه از مملکت برای عملیات‌های نظامی خارج می‌شدند و شاه اصلا خبر نداشت.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در زمان قبل از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ما در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حمل و نقل و جاده دارای کمترین امکانات بودیم و در حوزه معیشت نیز مردم با حداقل‌ها زندگی می‌کردند و در بخش درمان نیز ما به دلیل نبود تحصیلات عالیه دانشگاهی دارای کمترین پزشک متخصص بودیم و به همین خاطر مرگ و میرهای ناشی از بیماری‌ها فراوان بود.

معاون عملیات سازمان بسیج عنوان کرد: انقلاب اسلامی در حوزه دین و معنویت مهم‌ترین تحول را انجام داد و از قِبَل این تحول، ما در دیگر حوزه‌ها نیز ترقی کردیم و چون کارها بر مبنای خواست خدا بود و اصول قانون اساسی مبتنی بر دین پیش رفت، مشاهده کردیم که در زمان جنگ با حمله هشت ساله که توسط ۳۲ کشور به ما وارد شد نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را تسخیر کنند.

سردار سیف از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: ۲۲ بهمن امسال بسیار حساس است، دشمن با این جنگ ترکیبی که در چند ماه گذشته راه انداخت نگاهش به این حضور و کاهش آمار شرکت‌کنندگان در این مراسم است، ما نباید بگذاریم هدف دشمنان با حضور کمرنگمان اجابت شود، قطعا مردم در بزنگاه‌های مهم نقش خود را بخوبی ایفا کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان امید زیادی به فتنه‌ها دارند اما هر بار با عدم همراهی مردم بصیر، دشمن ناامید می‌گردد و دشمن این را می‌داند که ایران اکنون با پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف علی الخصوص در زمینه‌های دفاعی داشته، در منطقه یک ابرقدرت است.

پایان پیام/۶۷٠۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه