شهید محمد بلوردی: نسبت به انقلاب اسلامی آگاه باشید

شهید محمد بلوردی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «از شما می خواهم استوار و آگاه نسبت به انقلاب اسلامی و امام بوده و پشت سر امام حرکت کنید».

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و  چه در نظر افتد.

3051/ تبرک لحظاتمان با شهید محمد بلوردی؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدای عزوجل را که بر ما منت نهاد تا با وجود انقلاب و امام آن از خواب غفلت بیدار شده و نور اسلام را ببینیم و انقلاب را درک کنیم.

حال خدایا از تو می خواهم این امت اسلام هر چه بیشتر و بهتر دینشان را بشناسند و طعم پیروزی بر کفار، مشرکان، منافقین و معاندان را بچشند و این انقلاب و جهاد ما شود راهی برای آزادی و نجات مسلمین مظلوم جهان.

پدر و مادرم  از من راضی باشید، از شما می خواهم استوار و آگاه نسبت به انقلاب اسلامی و امام بوده و پشت سر امام حرکت کنید، از هیچ نهراسید و دعا کنید که فرزندانتان غیر از راه الله دیگر نپیمایند، در صورتی که خداوند شهادت را نصیب من کرد گریه نکنید. امام امت را دعا کنید که البته پیروی او بهتر از این دعای تنها خواهد بود.

انتهای پیام/89001/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه