یک انتخاب در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و چند سوال ساده

نکته مهم اینکه در انتخابات فوتبال استان بعد از اینکه افشاریان رای اول را نصیب خود کرد بلافاصله نایب رئیس بانوان را نیز با رای مجمع انتخاب کرد که مهناز آشتیانی یکی از نام های سرشناس فوتبال بانوان استان با اکثریت آرا و به پیشنهاد افشاریان به عنوان نایب رئیس بانوان این هیئت انتخاب شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یاسوج؛ حاشیه های هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی ندارد فوتبالی که با کمی مدیریت و درایت بیشتر می تواند در سطح اول فوتبال کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

هنوز خاطره تیم فوتبال شهرداری یاسوج در قلعه عقابها ورزشگاه پیر تختی این شهر را به یاد داریم تیمی که یقه همه بزرگان فوتبال ایران را گرفت از تراکتورسازی با امیر قلعه نویی تا فولاد خوزستان مجید جلالی و مس کرمان ابراهیم قاسمپور و حتی استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان تیم هایی بودند که در مقابل شهرداری یاسوج یا شکست خوردند و یا در نهایت سختی توانستند بر این تیم غلبه کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای فراوانی دارد که در صورت توجه بیشتر از سوی هیئت فوتبال و شخص خداداد افشاریان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می تواند خود را به فوتبال ایران تحمیل کند.

اما یکی از مشکلات مربوط به حضور کمرنگ افشاریان در استان بوده که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در روز انتخابات این تذکر را به همکار خود در هیئت رئیسه فوتبال داد و از او خواست بیشتر در استان کهگیلویه و بویراحمد بماند و برای فوتبال استان خودش تلاش کند.

اما یک نکته مهم اینکه در انتخابات فوتبال استان بعد از اینکه افشاریان رای اول را نصیب خود کرد بلافاصله نایب رئیس بانوان را نیز با رای مجمع انتخاب کرد که مهناز آشتیانی یکی از نام های سرشناس فوتبال بانوان استان با اکثریت آرا و به پیشنهاد افشاریان به عنوان نایب رئیس بانوان این هیئت انتخاب شد.

هر چند در توانایی های مهناز آشتیانی شکی نیست و او توانست نام استان را در مقاطع مختلفی سربلند کند و شاگردان زیادی را در فوتبال و فوتسال از این استان به کشور معرفی کند و همچنین توانست در یک رشته ورزشی دیگر در سطح جهانی و در هندوستان افتخارآفرینی کند اما جای سوال است که اکنون آشتیانی چه فعالیتی در ورزش فوتبال استان دارد؟ آیا به مانند گذشته فعال بوده و یا اینکه فوتبال و فوتسال را کنار گذاشته است؟ آیا بعد از این که نایب رئیس هیئت شده در هیئت حضور پیدا خواهد کرد و یا که اسما نایب رئیس هیئت شده است و تنها یک نام را یدک می کشد؟.

اما هر چه هست آقای افشاریان و تیم او در هیئت فوتبال استان می بایست بیش از پیش در خدمت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد باشند لذا جای سوال است که آیا خانم آشتیانی هم به مانند گذشته فعالیت دارد و یا اینکه می خواهد فقط نامی از مهناز آشتیانی در فوتبال وجود داشته و او نیز می‌خواهد مانند افشاریان کمتر در فوتبال استان آفتابی شود؟.

سوال از آقای افشاریان این که اگر آشتیانی توانایی داشته که البته دارد چرا در چهار سال اخیر از او استفاده نشد و به یکباره در بحبوبحه انتخابات به فکر سپردن مسئولیت به مهناز آشتیانی افتاد و چه فضایی پیش آمد و چه فعل و انفعالی رخ داد که به یکباره مهناز آشتیانی را برگزید و البته سوال مهم تر اینکه چگونه برخی مخالفین افشاریان به یکباره به صف موافقین او شتافتند!!؟  

سوالاتی که بسیاری از اهالی فوتبال و کارشناسان و دلسوزان مطرح کرده و از این خبرگزاری خواهان پیگیری آن هستند.

اما مهم تر از همه این که مهناز آشتیانی از گذشته موفقیت های زیادی کسب کرده و در صورتی که نتواند در هیئت فوتبال منشا اثر باشد و تنها این منصب را باری به هر جهت پذیرفته باشد چنین می شود که به گذشته پر افتخار خوب پشت پا زده و نمره منفی در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.   

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه