روستاهای پل‌دختر از قطعی و کم آبی رنج می‌برند

امام جمعه پل‌دختر گفت: اهالی روستاهای شمالی و جنوب غربی این شهرستان از مشکل قطعی و کمبود آب آشامیدنی رنج می‌برند که رفع این مشکل  نیاز به ورود قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان دارد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از پل‌دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر از قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در تمام نقاط استان منشا خیر و برکت هستند تقدیر و اظهار کرد: این قرارگاه در حوزه‌های مختلف راه، برق، جاده سازی و خدمت در دورترین و محروم‌ترین نقاط لرستان و در شهرستان پل‌دختر کارهای بسیار چشم‌گیر و خوبی انجام دادند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مطالبه مردم شهرستان پل‌دختر از قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه به واسطه گرمای بیش از ۴۰ درجه در تابستان و به عنوان نخستین شهرستان در قرارگرفتن در تنش آبی ، پروژه‌های آب‌رسانی که راه‌اندازی کردند را در پل‌دختر بازدید و نسبت به این امر در شهرستات اقدام جهادی داشته باشند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: روستاهای پر جمعیت شهرستان از جمله مورانی، پران پرویز، کیان آباد، تیمورآباد و جلگه خلج  امروز از کم آبی و در برخی نقاط از بی‌آبی رنج می‌برند.

وی عنوان کرد: خط انتقال آب که از روستای گل گل آغاز شده و تا مورانی ادامه دارد، انشعاب آن به روستاهای در مسیر معطل مانده است و نیاز به نصب منابع  ذخیره آب و لوله گذاری دارند.

موسوی یادآورشد: روستاهای چم مهر به ویژه میدان بزرگ محروم‌ترین و مظلوم‌ترین روستا در حوزه آب در شهرستان است، در سال‌های گذشته نیز دچار مشکل و بحران کم آبی بوده و هستند و در اکثر روزها آب آشامیدنی آنها یا قطع و یا با افت شدید آب مواجه است.

وی افزود: بنابر این رسیدگی به این مشکل مردم نیازمند اقدام جهادی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه تا قبل از مرداد ماه  می‌باشد تا مردم در این روستاها از این وضعیت نجات پیدا کنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: شرکت آب و فاضلاب شهرستان تمام قد در خدمت این قرارگاه است و تمام توان خود را جهت همکاری با آنها به کار خواهد گرفت.

وی افزود: مقام معظم رهبری عامل پیش‌ران هر جامعه ای را ایمان و امید دانستند و بیش از هر زمانی این دو عامل نرم افزاری در معرض آماج حمله دشمنان ایران و اسلام  قراردارند ،چرا که بزرگ‌ترین ضربه را از "ایمان و امید" مردم خورده‌اند و در زمان تبعید امام راحل نیز دل‌های مومنان را روشن نگاه می داشت.

موسوی یادآورشد: هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم به واسطه شعار آن انقلابی، جهادی و حامی مستضعفان و محرومان نبوده است و امروز مردم این امید را دارند که دولت‌مردان و مسئولان ارشد و مدیران امید را باید به جامعه با کار شبانه روزی، جهادی و خستگی ناپذیر و خدمت به بهترین مردمان این کره خاکی تزریق کنند.

وی افزود: ۱۶ خرداد سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران از موشک فراصوت هایپرسونیک "فتاح" پرده‌برداری و رونمایی کرد که لرزه بر تن و اندام  صهیونیست‌ها انداخته و موجب تحیر جهانیان  شد.

امام جمعه پل‌دخترگفت: موفقیت ساخت موشک "فتاح" که نقطه زن، رادار گریز و درعین واحد 80 نقطه را مورد هدف قرار خواهد داد، تنها در انحصار چند کشور آمریکا، روسیه، چین و کره شمالی بوده و امروز ایران به جمع این کشورها پیوست که این دستاورد را به دانشمندان و متخصصان هوا و فضای سپاه پاسداران تبریک  می‌گوییم.

وی ناراحتی دشمنان از ساخت موشک فراصوت "فتاح" را طبیعی دانست و افزود: موشک "فتاح" نخستین و جدیدترین موشک فراصوتی که 15 برابر سرعت صوت حرکت می‌کند وبا 2 هزار کیلومتر برد و غیر قابل ره‌گیری توسط سامانه‌های دفاعی است و رادارها به هیچ عنوان امکان تعقیب و ساقط کردن آن را ندارند که دشمنان را به وحشت و هراس انداخته است.

موسوی یادآورشد: پیام رونمایی از موشک "فتاح" صلح و امنیت در منطقه دفاع از ایران اسلامی و چنانچه تعرض به منافع ما در مخیله صهیونیست باشد این موشک قبل از هر چیز تل آوو یو را شخم خواهد زد.

امام جمعه پل‌دختر به بیستم خرداد روز صنایع دستی اشاره کرد و این روز را به گم‌نامان این عرصه که تلاش آنها کمک به رونق تولید و زنده کردن صنایع است را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: به زودی نمایشگاهی از این تولیدات در پلدختر برپا شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه