امام سجاد(ع) پرچم‌دار جهاد تبیین بودند

امام جمعه موقت سمیرم گفت: امام سجاد(ع) پرچم‌دار و علمدار جهاد تبیین است و با این جهاد جنگ به ظاهر باخته را به پیروزی تبدیل کردند و کاری کرد که در شامی که اسمی از اهل بیت نشنیده بودند و اسلام‌شان از اول با معاویه شروع شده بود، اولین روضه را برا اهل بیت برگزار کنند.

حجت‌الاسلام قاسم بهرامی، امام جمعه موقت سمیرم در خطبه‌های امروز نماز جمعه سمیرم با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: امام سجاد(ع) پرچم‌دار و علمدار جهاد تبیین است و با این جهاد جنگ به ظاهر باخته را به پیروزی تبدیل کردند و کاری کرد که در شامی که اسمی از اهل بیت نشنیده بودند و اسلام‌شان از اول با معاویه شروع شده بود، اولین روضه را برا اهل بیت برگزار کنند.

وی افزود: با جهاد تبیین باید کاری کرد که شبهه‌ها برطرف شود؛ وقتی واقعیات را درست به مردم ارائه بدهیم می‌توانند درست حق و باطل را تشخیص دهند.

بهرامی تصریح کرد: اولین تجربه ای که ما از آمریکایی‌ها در ایران داریم مربوط به ۲۸ مرداد ماه بود و باید بررسی کرد با همکاری چه کسانی و با چه اهدافی بوده است، هر چند آمریکا و انگلیس عوامل اصلی بودند و این دشمنی تا کنون ادامه دارد.

امام جمعه موقت سمیرم بیان کرد: هر مسؤولی در کشور به غرب اعتماد و تکیه کرد از آن‌ها سیلی خورد و هر جا بین مسؤولان اختلافی بود از رخنه بیگانگان  بود.

وی خاطرنشان کرد: غفلت از عوامل مشکوک و نفوذی از صدر اسلام تاکنون وجود دارد و هر چه ضربه می‌خوریم از نفودی‌ها است.

بهرامی خطاب به مسؤولین تأکید کرد: تا موقعی که دولتمردان و مسوولان کمک کار مردم هستند مردم هم حامی و پشتیبان هستند ولی وقتی کاری کنند که مردم از دولتمردان زده شوند از آن‌ها فاصله می‌گیرند و برای حمایت به صحنه نمی‌آیند.

امام جمعه موقت سمیرم عنوان کرد: در زمان فتنه تا مردم به میدان نیامدند کسی نتوانست فتنه را خاموش کند، بنابراین جایگاه و ارزش مردم خیلی مهم است.

وی افزود: در همه ملت‌ها یک عده حاضر هستند برای پول همه کاری کنند و این‌ها در همه فتنه‌ها حضور دارند که باید سامان داده شوند.

بهرامی بیان کرد: باید خیلی مراقب رسانه‌ها باشیم که امروزه عامل تعیین‌کننده هستند و در شکل دادن به تفکر مردم نقش به سزایی دارند؛ جامعه ما با سرکوب کردن پیش نمی‌رود و زمانش گذشته است؛ امروزه برخی رسانه‌ها مردم را سرگرم می‌کنند و به این شکل فرهنگ و کانون خانواده را از بین می‌برند.

امام جمعه موقت سمیرم با اشاره به لزوم ساماندهی رسانه در کشور خطاب به دولتمردان تذکر داد: قانونمند کردن فضای مجازی خیلی مهم است و باید پیگیری کنند چون فضای مجازی میدان جنگ است و نیروهای انقلابی دولت و مجلس باید فکری برای ساماندهی شبکه ملی اطلاعات کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ق/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه