رئیس‌جمهور: اهل‌بیت(ع) رمز علم، اخلاق و عدالت برای بشریت هستند

آیت‌الله رئیسی در اجلاس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها و مظهر همه زیبایی‌ها در عالم هستی و رمز علم، دانش، اخلاق، عدالت و معنویت برای بشریت هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در هفتمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)  که امروز پنجشنبه (دههم شهریور) در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد گفت: اهل بیت(ع) خودشان فرموده‌اند مارا بشناسید و شناختن و شناساندن اهل بیت(ع) وظیفه اول این مجمع است.

وی راه نجات امت و انسان معاصر را شناخت اهل بیت(ع) دانست و گفت: اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها و مظهر همه زیبایی‌ها در عالم هستی هستند. همه امامان در سیره پاکشان سه محور اساسی داشته‌اند؛ شناساندن مقام امامت و هدایت انسان‌ها، ستیز با ظلم و ستم و تربیت نفوس مستعده و هدایت انسان‌ها.

رئیس‌جمهور همچنین رسالت بزرگ عالمان دینی را شناساندن ائمه و پیشوایان دین است توصیف کرد و تصریح کرد: وظیفه عالمان شناساندن کلام ائمه و راه نجات انسان است و اگر شناخت درستی نسبت به اهل بیت(ع) شکل بگیرد معلوم می‌شود گمشده انسان معاصر امام حسین (ع) و حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) است.

 رئیسی گفت: اهل بیت(ع) رمز همه خوبی‌ها و مظهر همه زیبایی‌ها در عالم هستی  و رمز علم، دانش، اخلاق، عدالت و معنویت برای بشریت هستند.

درحال تکمیل است .....

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه