نارضایتی زائران موجب حذف هتل از چرخه خدمت‌رسانی خواهد شد

تهران- آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد- معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در جریان بازدید از تعدادی از هتل‌های شهر نجف، گفت: هتل‌های کم کیفیت و فاقد خدمات رسانی مناسب قطعا از چرخه خدمت خارج می شوند و در خصوص حقوق زائران تعارف نداریم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، مرتضی آقایی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در آستانه سفرهای نوروزی از تعدادی از هتل‌های شهر نجف به ویژه هتل‌هایی که زائران ایرانی در آن اسکان می‌یابند بازدید کرد و روند کیفیت اسکان و غذای زائران را مورد بررسی قرار داد.

وی با توجه به توسعه کمی و کیفی هتل‌های عراق در سال‌های اخیر تصریح کرد: بسیاری از زائران شاید فقط یکبار در طول عمر خود به این سفر زیارتی مشرف شوند بنابراین می‌بایست خدمات مطلوب و شایسته ارائه شود و قراردادهای جدید ما با هتل‌هایی خواهد بود که حداکثر استانداردهای مدنظر سازمان و رضایت‌مندی هموطنان را در ارزیابی‌ها داشته باشد.

در حال حاضر بیش از پنج هزار زائر ایرانی در کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت در نجف اشرف حضور دارند و در روزهای آتی نیز ریاست سازمان و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روند خدمت رسانی در عتبات عالیات بازدید می‌کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه