بسیج محاسبات دشمنان و منافقین را بر هم زده است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: بسیج هیچگاه اجازه نداده که محاسبات نامشروع دشمنان و منافقین در براندازی نظام اسلامی به حقیقت تبدیل شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تربت حیدریه، حجت الا سلام سید محمد معلمی امام جمعه تربت حیدریه امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: حرکت نیروی بسیجی به سمت هدایت است که اهداف، ارزشها و آرمانهای آن الهی است و این معنای لشکر مخلص خداست که به آن شرف و عزت می دهد.

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردم از اطراف شهرستان در همایش اقتدار بسیج حضور یک پیام مهم برای دشمنان دارد؛ تا دشمن را زیر چکمه های خود له نکنیم دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

 امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: نیروهای بسیجی حصاری دور انقلاب کشیدند و اجازه نخواهند داد کوچکترین آسیبی به این کشور برسد چرا که ایمان های قوی و اراده آهنین آنها برای مقابله با ظلم و استکبار و تحقق تمدن مهدوی را همگان شاهدند.

حجت الاسلام معلمی گفت: برای این مردم که در صحنه ها و میدان های مختلف انقلاب اسلامی حضور یافتند باید فکر اساسی کرد و نباید اجازه بدهیم به لحاظ معیشتی دچار مشکل بشوند چرا که دشمن از این روزنه ها نفوذ می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی روزگار خانواده های ما را سیاه کرده است، متذکر شد:مگر این دغدغه رهبری نبوده، چرا طرح صیانت در این مجلس به نتیجه نرسیده است؟ مباحث اقتصادی از دیگر دغدغه مهم رهبری است، چرا برای این مسائل اقدامی نمی‌شود؟

امام جمعه تربت حیدریه به شاخصه های نماینده در طراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نماینده باید خط آتش دشمن را بشناسد واگر نماینده ای این را متوجه نشود شرایط احراز نمایندگی را ندارد.

حجت الاسلام معلمی مبارزه با استعمار و استکبار را از دیگر شاخصه های نماینده انقلابی برشمرد و گفت: امروز نماینده ما در نظام جمهوری اسلامی باید در مواضع سیاسی خود در برابر استکبار شفاف، شجاع و نترس باشد.

وی به دغدغه رهبری در خصوص نمایندگان ملت اشاره کرد و تصریح کرد : اگر دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این سالها که در دیدارهای مختلف عنوان شده را بررسی کنیم می‌بینیم هنوز عملیاتی نشده است.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه