جانشین کمپدلی انتخاب شد/ یک ایرانی هدایت بانوان را برعهده گرفت

فاطمه رشیدی طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در راستای سیاست های کلان فدراسیون والیبال در خصوص استفاده حداکثری از پتانسیل دانش مربیان ایرانی، عصر امروز سه شنبه 9 اسفندماه محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی فاطمه رشیدی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان تا پایان بازی‌های آسیایی چین منصوب کرد.

در متن این حکم آمده: «با عنایت به تخصص، توانایی و تجارب ارزنده سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران جمهوری اسلامی ایران تا پایان بازی های آسیایی 2023 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکاء به خداوند متعال و بکارگیری مساعی ارزنده خویش در راه توسعه و پیشرفت والیبال زنان ایران موفق و موید باشید.»

فاطمه رشیدی متولد سال 1364، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت تربیت بدنی، از سال 80 تا 92 سابقه بازی در تیم ملی زنان ایران را دارد و به همراه این تیم به عناوین چون مقام هشتم جام ملت‌های آسیا، مقام ششم جام باشگاه‌های آسیا، مقام چهارم مسابقات دانشجویان جهان و مقام دوم مسابقات زنان کشورهای مسلمان دست یافت و در لیگ برتر ایران چهار مقام اولی و چهار مقام دومی را کسب کرده است.

رشیدی در نخستین سال حضور خود در دنیای سر مربیگری والیبال هدایت تیم پیکان را بدست گرفت و در سال 1400 و 1401 موفق به کسب مقام چهارم و اول رقابت‌های لیگ برتر زنان ایران شد. وی از زمان حضور الساندرا کمپدلی فعالیت خود را در تیم ملی به عنوان مربی آغاز کرد و همراه این تیم مقام نایب قهرمانی مسابقات والیبال زنان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آورد.

رشیدی سابقه حضور در دانشگاه صنعتی شریف در سمت استاد را هم دارد و سابقه حضور به عنوان نماینده کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال در مسابقات نونهالان (سال 95 و 96) و مسابقات آموزش و پرورش کل کشور (سال 96 و 97) راهم دارد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه