محمدخانی: دور برگشت لیگ برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود/ آینده هندبال بانوان طلایی است

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان گفت:همه تیم‌ها در دور برگشت تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند نتایج بسیار خوبی را کسب کنند و تیم های صدرنشین هم کار راحتی نخواهند داشت.

فاطمه محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در خصوص دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید تیم ما برای این دوره از رقابت‌های لیگ برتر خیلی دیر بسته شد و با توجه نداشتن بازیکن خود در پس دروازه در خواست جذب بازیکن در پست دروازه را دادیم که موفق شدیم دروازه‌بان ازبکستان را به خدمت بگیریم. این بازیکن با توجه به شرایطی که بود دیر به جمع ما اضافه شد و در 2 بازی پایانی نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی را از او شاهد بودیم.

وی افزود: در نیم فصل دوم تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم امتیازهای باقی مانده را به دست آوریم تا در جمع 4 تیم برتر حضور داشته باشیم و به مرحله پلی آف صعود کنیم. 

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد هرمزگان در خصوص اینکه دور برگشت رقابت های لیگ برای هیچ تیمی راحت نخواهد بود عنوان کرد: صد در صد درست است و همه تیم‌ها در دور برگشت تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند نتایج بسیار خوبی را کسب کنند، چرا که بسیار مهم است که بتوانند امتیازات لازم را به دست بیاورند. حتی به جرأت می توانم بگویم کار تیم هایی هم که در صدر جدول هستند بسیار سخت است. تفاوت این دوره از لیگ هندبال بانوان با دوره های گذشته جوان بودن تیم‌ها است. همیشه انگیزه جوانان باعث می شود تا ورق بازی برگردد و نتیجه دیگری رقم بخورد.

وی افزود: آن چیزی که امروز می تواند در تیم‌ها مهم باشد تجربه بازیکنان است اما با توجه به شرایط هندبال بانوان و حضور دختران در رقابت ها مختلف بین المللی باعث شده است تجربه های خوبی را به دست بیاورند و این تجربیات را به درون تیم‌های خود منتقل کنند. همین موضوع باعث شده است تا سطح لیگ برتر بالا رود. می توانم بگویم هندبال بانوان آینده طلایی خواهد داشت و روی سکوهای آسیایی و جهانی خواهیم درخشید.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه