اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی با حضور سفرای کشورها در 12 فروردین

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین کشور گفت: احترام و اهتزاز پرچم جمهوری استانی در ۱۲ فروردین با حضور وزیر امور خارجه سفرای کشورهای مختلف در عباس‌آباد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان، محمدمهدی عرب انصاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان در خصوص برنامه‌های ستاد گرامیداشت ۱۲ فروردین در سطح کشور اظهارکرد: شروع برنامه‌های این ایام با برگزاری برنامه در نمازهای جمعه در ۹۰۰ شهر کشور و تهران خواهد بود.

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین کشور افزود: در نماز جمعه این هفته ائمه جمعه، کارشناسان و سخنرانان مختلف در خطبه‌های نماز جمعه به تبیین یوم الله 12 فروردین خواهند پرداخت.

عرب انصاری ادامه داد: همچنین در کنار فضاسازی‌های انجام شده، در مساجد شهرها و روستاها نیز آئین گرامیداشت این روز تاریخی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ مسجد تهران و مساجد محوری مراکز استان‌ها و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ویژه برنامه‌ این ایام برگزار می‌شود، گفت: احترام و اهتزاز پرچم جمهوری استانی در ۱۲ فروردین با حضور وزیر امور خارجه سفرای کشورهای مختلف در عباس‌آباد تهران برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت یوم الله دوازدهم فروردین کشور خاطرنشان کرد: همچنین مراسم بزرگداشت 12 فروردین در هفت بوستان تهران شامل «ولایت، پلیس، نهج البلاغه، ملت، آزادی، آزادگان و لاله» برگزار خواهد شد.

عرب انصاری بیان کرد: برگزاری برنامه در برج میلاد تهران از ساعت ۱۸، برگزاری برنامه در مصلای تهران نیز از دیگر برنامه‌های این روز است که در مصلی تهران افتتاح نمایشگاه قرآنی نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این ایام پویش «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» و «من جمهوری اسلامی را دوست دارم» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه