فرهنگ ابزار دشمن برای نفوذ به انقلاب

نماینده ولی فقیه در گیلان مشکلات فرهنگی را یکی از دغدغه مسؤولان در کشور و استان گیلان دانست و گفت: پیامبران و انبیاء آمدند تا مشکلات فرهنگی را برطرف کنند لذا می‌توان گفت مشکل فرهنگی از تمامی مشکلات سخت‌تر و دغدغه‌مند‌تر است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با بیان اینکه دشمن در تلاش برای تنگ کردن اوضاع فرهنگی بر ملت ایران است، اظهار کرد: دشمن می‌داند تنها راه‌ حل برای نفوذ و تاثیرگذاری بر جمهوری اسلامی تحت تاثیر قرار دادن اوضاع فرهنگی است لذا مسؤولان و امور فرهنگی کشور باید بیدار باشند.

وی با اشاره به توطئه‌های بیشمار استکبار برای نفوذ فرهنگی به کشور در طول ۴۴ سال گذشته افزود: در طول تاریخ، جمهوری اسلامی توانست تمامی مشکلات و توطئه‌ها اعم از معضلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد را پشت سر بگذارد و در خاورمیانه نیز توانست آمریکا و استکبار را از منطقه بیرون کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان مشکلات فرهنگی را یکی از دغدغه مسؤولان در کشور و استان گیلان دانست و افزود: پیامبران و انبیاء آمدند تا مشکلات فرهنگی را برطرف کنند لذا می‌توان گفت مشکل فرهنگی از تمامی مشکلات سخت‌تر و دغدغه‌مند‌تر است زیرا در صورت نفوذ فرهنگ غربی، کشور از اهداف و آرمان خود فاصله می‌گیرد.

فلاحتی با تاکید بر لزوم توجه به دفع دغدغه فرهنگی و دینی در جامعه اسلامی بیان کرد: مسائل فرهنگ، دین و معنویت، دغدغه پیامبران بوده است ولی در شرایط کنونی دشمن به این نتیجه رسیده که برای نفوذ به کشورهای اسلامی از جنگ سخت باید به جنگ نرم و فرهنگی روی بیاورد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه